_Manne_ Postat 28 september 2008 Postat 28 september 2008 ev. 14st. är det rekord Manne?det blir rekord om 14 pers kommer.. vi var typ 10-12 max.. mvh manne Citera
_Manne_ Postat 28 september 2008 Postat 28 september 2008 hur var det uppe hos Ted?betydligt mindre folk än vad jag hade väntat mig.. vår bil, vi var 5 pers var hälften av gruppen som dök upp.. så det var lite glest så man kunde glida runt o kolla in prylarna o givetvis korallerna.Ted lånade ut ett UVC till dig, som nu ligger i min hall... så du vet..alla beställningar som jag skulle ha med mig hem , finns nu här, så jag tar med dom till dig.mvh manne Citera
_Manne_ Postat 28 september 2008 Postat 28 september 2008 Ni som nu ska på träffen : Lite fraggbyte ? vad finnes resp vad sökes ??mvh manne Citera
a.nilson Postat 28 september 2008 Postat 28 september 2008 betydligt mindre folk än vad jag hade väntat mig.. vår bil, vi var 5 pers var hälften av gruppen som dök upp.. så det var lite glest så man kunde glida runt o kolla in prylarna o givetvis korallerna.Ted lånade ut ett UVC till dig, som nu ligger i min hall... så du vet..alla beställningar som jag skulle ha med mig hem , finns nu här, så jag tar med dom till dig.mvh mannekan ju inte säga annat än att det var jäklgt hyggligt av han. får väl skicka ett tack mail till honom sen. Citera
_Manne_ Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 kan ju inte säga annat än att det var jäklgt hyggligt av han. får väl skicka ett tack mail till honom sen. Det är inte det Lilla UVet om jag säger så.. Citera
_Manne_ Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Fraggar som jag har lite till ev byte, SPS Montipora grön flak , SPS Hydnophora fragg , skivor o knappar något huvud xenia mm , det finns lite blandat.mvh Manne Citera
Johan2x Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Fraggar som jag har lite till ev byte, SPS Montipora grön flak , SPS Hydnophora fragg , skivor o knappar något huvud xenia mm , det finns lite blandat.mvh ManneHej ManneTack för senast, trevlig liten tripp.Jag är lite sugen på knappar och något annat häftigt till ett 64L. Har inget attbyta med men kan slänga in lite cash iställt om det önskas./Johan Citera
_Manne_ Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Hej ManneTack för senast, trevlig liten tripp.Jag är lite sugen på knappar och något annat häftigt till ett 64L. Har inget attbyta med men kan slänga in lite cash iställt om det önskas./Johankänner du för det så kolla lite i mina 2 trådar så är där kanske något.. cash funkar ju i brist på annat.mvh manne Citera
j0nas Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Har rosa xenia och en litophyton att byta bort. Köper/byter gärna till mig någon färgglad knapp, vit xenia eller euphyllia. Är öppen för förslag Citera
a.nilson Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 Det är inte det Lilla UVet om jag säger så.. hur stort? 2x39w? Citera
_Manne_ Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 hur stort? 2x39w?nästan.. 'bara' 39w.. säkert 80cm långt.. mvh manne Citera
a.nilson Postat 29 september 2008 Postat 29 september 2008 det lär ju räcka o bli över.. (tack TED om du läser detta) Citera
a.nilson Postat 30 september 2008 Postat 30 september 2008 knappar o skivisar skulle jag vilja ha fatt i till mitt 54l. Citera
Freddi Postat 30 september 2008 Postat 30 september 2008 Jag kan se vad jag kan pilla ihop till dig om jag får ihop flytten denna veckan.Det bli nog knappar i så fall!! Citera
Tedb Postat 30 september 2008 Postat 30 september 2008 det lär ju räcka o bli över.. (tack TED om du läser detta)No pasa nada :-) Citera
Inka Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Hej, om någon är intresserad har jag fraggar på grön stjärnpolyp, brun-gröna knappar och sinularia dura. Skrik till om jag ska ta med något. Citera
Tenkare Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Tja om någon vill ha Hellraiser gubbar så har jag några stycken jag kan använda till byteshandel. Har för nytt kar för att ha fraggar att byta med. Men det växer på. Citera
Tenkare Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Glömde kanske säga att jag också kommer. Det var lugnt med frugans schema Citera
a.nilson Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 nu blir det till att puttsa rutorna redigt när vi blir så många.. det blir även lite lättare förtäring o kaffe. Citera
Tenkare Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 Putsade rutorna i mitt RSM och mitt lilla molly (sötvatten som hade drabbats av grönvatten) och kom fram till att jag ska köpa en bilruteskrapa. Har bara en liten och jag fick tamejf*n kramp i handen. Och så hittade jag en krabba som jag försökte fota och ska lägga ut bild till id senare. Kaffe räcker långt för mig. Citera
_Manne_ Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 nu blir det till att puttsa rutorna redigt när vi blir så många.. det blir även lite lättare förtäring o kaffe.låter bra anders.. rutorna ska ju vara kliniskt rena.. vi ses på söndag.!mvh manne Citera
a.nilson Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 låter bra anders.. rutorna ska ju vara kliniskt rena.. vi ses på söndag.!mvh mannelovar att göra mitt bästa efter förmåga. ska ju på fest på lördagkväll.. Citera
_Manne_ Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 lovar att göra mitt bästa efter förmåga. ska ju på fest på lördagkväll..det får bli saft o bulle för din del då.. inte svårare än så. mvh manne Citera
a.nilson Postat 2 oktober 2008 Postat 2 oktober 2008 nja. får väl börja lite så nätt på lördag middag... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.