_Manne_ Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Tja, nu börjar det närma sig för träff.. ska bli kul o träffas och snacka lite salt igen. verkar bli dåligt på fragg fronten denna gång.. men det får ju gå ändå.. mvh Manne Citera
amatören Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 Håller med manne...skall bli skoj att träffa alla. Citera
a.nilson Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 tyvärr så gick precis min Zebrasoma xanthurus bort. vet inte riktigt vad som hände. pigg som fan ena sekunden o käkade som vanligt sen bara seglade den ner upp o ner på botten o kräktes upp allt o bara dog. allt över på 2min. va hände? Citera
_Manne_ Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 tyvärr så gick precis min Zebrasoma xanthurus bort. vet inte riktigt vad som hände. pigg som fan ena sekunden o käkade som vanligt sen bara seglade den ner upp o ner på botten o kräktes upp allt o bara dog. allt över på 2min. va hände?sånt suger ordenkligt.. tråkigt, såg fram emot att få se den live på söndag.. /manne Citera
a.nilson Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 kunde väl för fan ha väntat med att dö tills på måndag! (om han nu ändå skulle dö) Citera
_Manne_ Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 du får hitta någon ny 'pärla' att ha i akvariet.. det fixar du imorgon mvh manne Citera
a.nilson Postat 3 oktober 2008 Postat 3 oktober 2008 jobbar imorgon o sen har vi gäster på eftermiddagen o på kvällen så är vi på fest. få bli när jag kommit hem från resan. Citera
amatören Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 tråkigt med Zebrasoma xanthurus. låter som en stressig helg för dig!Nån som vill samåka från Kristianstad?? Jag måste ha min bil med mig...tänkte att det kan vara trevligt! Citera
Bengan Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Det har han alldeles säkert. Ju fler desto trevligare! Citera
André Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Tjo har en polare som inte har Salt som vill hänga på och kolla lite.Tänkte få han intresserad så jag har nån att dyfta saker med när jag inte skriver här.Skicka ett PM om det itne finns plats Citera
Tenkare Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Pressat schema imorgon. Ta dottern till gympanInstallera färdigt på datorn. (HDD krash och bytt processor, fan ska alltid jag drabbas av oförutsedda utgifter)Invänta frugan.Möta Johan och sticka på träff. Men det känns som det kommer bli en kul dag ändå. Citera
Freddi Postat 4 oktober 2008 Postat 4 oktober 2008 Håller med !!Kan bli kul med så mycket folk på liten yta framför karet !!! Citera
Inka Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Hej Anders!Jag har blivigt sjuk och får ställa in, tyvärr.Tråkigt jag har kommit lite längre i min uppgraderingsplanering och tänkt ställa en massa dumma frågor idag, får ta det en annan gång.Ha en trevlig dag! Citera
a.nilson Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 a.nilson har du plats för två till?visst. det blir trångt (2:a 64kvm) men finns det hjärte rum så finns det stjärte rum. Citera
a.nilson Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Hej Anders!Jag har blivigt sjuk och får ställa in, tyvärr.Tråkigt jag har kommit lite längre i min uppgraderingsplanering och tänkt ställa en massa dumma frågor idag, får ta det en annan gång.Ha en trevlig dag!tråkigt, men då får vi ses en annan dag istället. Citera
petrol Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Äh, så sugen på att hänga med men har ingen barnvakt.. Citera
j0nas Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Ledsen för att behöva avboka så här i sista minuten.. Vindprognosen för idag är för bra för att jag ska våga stå över surfandet så här i slutet av säsongen.Hoppas det inte blir för glest framför ditt kar nu Ser fram emot att få se det på en träff längre fram istället!*edit* Glöm inte att dokumentera träffen väl och lägga upp bilderna här i tråden sen! Citera
a.nilson Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Ledsen för att behöva avboka så här i sista minuten.. Vindprognosen för idag är för bra för att jag ska våga stå över surfandet så här i slutet av säsongen.Hoppas det inte blir för glest framför ditt kar nu Ser fram emot att få se det på en träff längre fram istället!*edit* Glöm inte att dokumentera träffen väl och lägga upp bilderna här i tråden sen!lugnt. blir ändå fullt hus. får annars se det en annan gång. Citera
Jens Netteberg Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Tack Anders för en trevlig träff!Mycket fint att titta på i ditt kar Sist men inte minst, Stort tack för den riktigt goda sillatårtan,den gick inte av för hackor den Citera
a.nilson Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 sambon tackar o bugar. hon hälsar även att hon kan ta beställningar på den. Citera
Bengan Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Tack för en trevlig träff! Kul att vi blir fler och fler. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.