Yodelking Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 De bästa är väl att kolla när butikerna kan, och sedan kollar vi vilka här som kan och vill då, så kör vi! Jag har skickat PM till Stig. Citera
Adamantis Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Malmö låter ju inte som någon dålig idé. Lomma, Arken och sen finns det minst en saltbutik till. Vad hette stället med odling i källaren som ni besökte som börjat med salt? Citera
Laggeman Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Håkanstorps Zoo. Sen finns även Akvariepiraten precis i närheten. Citera
Bengan Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Finns även en möjlighet att åka över till andra sidan sundet. Där finns en heldel butiker inom nära räckhåll. Annars skulle jag vara intresserad av att åka till Bioted, men inte intresserad av att åka till malmöbutiker. Citera
a.nilson Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Finns även en möjlighet att åka över till andra sidan sundet. Där finns en heldel butiker inom nära räckhåll. Annars skulle jag vara intresserad av att åka till Bioted, men inte intresserad av att åka till malmöbutiker.håller med du. jag vill oxå uppåt. Citera
Yodelking Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Jag föreslår att vi besöker Stig i Gemla lördagen den 13 mars eller söndagen den 14 mars. Kanske kan man även ta någon annan butik på vägen? (Kristianstad?) Men det beror ju på öppettider, och när vi kör.Jag har kollat med Stig, och han kan ta emot oss då...Jag tar gärna även en runda till Bioted m.fl. i Göteborgstrakten typ i April. Citera
Laggeman Postat 2 mars 2010 Postat 2 mars 2010 Oj, redan nästa helg?Lite tight på det för mig tyvärr, annars hade jag hängt på!Har uppbokat nu både denna och nästa helg, och helgen därpå tror jag att tjejen jobbar så jag får vara hemma med djuren.April däremot, det är en annan femma. Citera
Patrik Steen Postat 3 mars 2010 Postat 3 mars 2010 50 års kalas i Malmö Lördagen 13Mars/ Akvarie Auktion Söndagen 14Mars i MalmöSå tyvärr kan inte iheller.. Citera
_Manne_ Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 håller med anders!själv är man ju öppen för det mesta.! ingen som vill vara värd för en träff ?mvh manne Citera
_Manne_ Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Vore kul om nån ny ville vissa upp sitt.kan bara hålla med.! vore kul o se något nytt som kan insperera lite.!mvh manne Citera
Benke Postat 13 mars 2010 Postat 13 mars 2010 Jag kommer gärna på en träff oxå, kan tyvärr inte visa upp mitt eftersom ja har lagt de på is eftersom vi har planer på att flytta och vill inte starta ett kar innan det är klart Citera
Laggeman Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Jag gör det gärna så fort jag fått på lite luckor på skåpet, just nu är det lite naket. Lär väl ta en månad eller två gissar jag. Citera
_Manne_ Postat 21 mars 2010 Postat 21 mars 2010 Jag gör det gärna så fort jag fått på lite luckor på skåpet, just nu är det lite naket. Lär väl ta en månad eller två gissar jag. eller till hösten mvh manne Citera
snickarn Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 om ni godtar en utflyttad skåning så hänger jag gärna med på en träff! Citera
a.nilson Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Du är säker välkommen. Ju fler desto roligare. Citera
drakfisk Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 tjenar är på gång igen precis starta mitt kar efter en massa hoppande fram o tillbaka o en flytt men tänkte att kanske slutet på april början på mars ha en träff har ju varit själv på några så känner att de e dax o bjuda igen helger e ju bäst kom med förslag på datum åter igen i hemmbygden härligt (smygehamn) mvh conny Citera
Bengan Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Härligt att du är igång igen Conny! Jag kommer när det blir träff. Citera
ghiller Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 Trevligt med sydkuststräffar, jag kan också promenera bort på träff när det är aktuellt. Citera
drakfisk Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 trevligt med grannar med samma hobby e ju själv från beddinge från början Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.