osby0479 Postat 4 mars 2011 Dela Postat 4 mars 2011 Jag e på Manne!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 Senaste:har gjort en lista på alla som anmält ett intresse av träffen..yodelking , ted64 , stooolpe , freddi , andy88 , syd , Ouscass, a.nilson, atropos , borne , snickarn , ganja1447 , robbyn , johanP , osby0479tror jag har stolar så det räcker till några till..en vecka till träffen..adressen Skördevägen 8281 33 Hässleholmtiden runt 13:00 kan vi väl dra igång.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
johan_f Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 Senaste:har gjort en lista på alla som anmält ett intresse av träffen..yodelking , ted64 , stooolpe , freddi , andy88 , syd , Ouscass, a.nilson, atropos , borne , snickarn , ganja1447 , robbyn , johanP , osby0479tror jag har stolar så det räcker till några till..en vecka till träffen..adressen Skördevägen 8281 33 Hässleholmtiden runt 13:00 kan vi väl dra igång..Jag e oxå på om det finns plats (med reservation om att jag kanske måste jobba)Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 Jag e oxå på om det finns plats (med reservation om att jag kanske måste jobba)Sent from my iPhone using Tapatalkdu är välkommen johan..mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 Är det någon som är intresserad av fraggar så skrik till så tar jag med lite till Manne . det som finns är ,Rosa Hysterix 25 fraggarAcropora med isblå toppar 11 fraggarEuphyllia ( hammarkorall ) ca 10 huvud kvarCaulastrea grön med 6 huvudDet hade varit kul med lite byten på träffen vill gärna byta mot något i mjukväg . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 Är det någon som är intresserad av fraggar så skrik till så tar jag med lite till Manne . det som finns är ,Rosa Hysterix 25 fraggarAcropora med isblå toppar 11 fraggarEuphyllia ( hammarkorall ) ca 10 huvud kvarCaulastrea grön med 6 huvudDet hade varit kul med lite byten på träffen vill gärna byta mot något i mjukväg .I mjukväg skulle kunna fixa en sinularia till dig om de är av intresse? Har massvis och vill bli av med de. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
snickarn Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 jag har sarcrophyton en lite större på ls en sinularia tillsammans med en annan mjukis som jag inte vet namnet på även dom sitter på en bit ls med ett par blå skivor och enstaka knappandra fraggar som kan fixas till träffen är japanknappar orange blå grön fragg med tio polyper ricordea vet inte men tror det är yuma orange silvergrå med neongrön munrödbrun montipora med blå polyper blå gren montipora som blivigt lite brun nu men kan bli fin igenacropora blå acropora brun med ljusblå toppar ljusgrön fungiagrön fungia xeniapavona decusatafinns det intresse för byte eller köp så hör av er Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 jag har sarcrophyton en lite större på ls en sinularia tillsammans med en annan mjukis som jag inte vet namnet på även dom sitter på en bit ls med ett par blå skivor och enstaka knappandra fraggar som kan fixas till träffen är japanknappar orange blå grön fragg med tio polyper ricordea vet inte men tror det är yuma orange silvergrå med neongrön munrödbrun montipora med blå polyper blå gren montipora som blivigt lite brun nu men kan bli fin igenacropora blå acropora brun med ljusblå toppar ljusgrön fungiagrön fungia xeniapavona decusatafinns det intresse för byte eller köp så hör av erJapan knappar är jag Intreserad av, kan har nåt i byte som du vill ha? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borne Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 Hej är det någon som skulle kunna tänka sig att sälja en anemon som skulle passa till ett par clowner. Så skulle jag vara intresserad. Det får gärna var ett mindre exemplar. //Borne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 5 mars 2011 Dela Postat 5 mars 2011 Jag är helt klart sugen på att följa med till Danmark !Har du brobiz ? annars har jagJepp har. Men om vi blir fler så fyller vi på en bil till....Har nyss pratat med den ena butiken och dom ser till att ha lite saker hemma den 2:e så hoppas vi blir några st... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
André Postat 6 mars 2011 Dela Postat 6 mars 2011 Jag är på också manne. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 6 mars 2011 Dela Postat 6 mars 2011 Senaste:har gjort en lista på alla som anmält ett intresse av träffen..yodelking , ted64 , stooolpe , freddi , andy88 , syd , Ouscass, a.nilson, atropos , borne , snickarn , ganja1447 , robbyn , johanP , osby0479tror jag har stolar så det räcker till några till..en vecka till träffen..adressen Skördevägen 8281 33 Hässleholmtiden runt 13:00 kan vi väl dra igång..då lägger vi till Johan_f samt André till listan!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 6 mars 2011 Dela Postat 6 mars 2011 Jag kör från Staffanstorp, ca 11:30 om någon vill åka med, dock kommer jag köra från Manne 15:00 då jag ska ha gäster på kvällen. Hör av er via PM.Det ska bli riktigt roligt att åka på saltträff igen, samt att äntligen få se Mannes underbara akvarium i verkligheten!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 6 mars 2011 Dela Postat 6 mars 2011 Jag kommer lite senare runt 14. Förutsatt att jag inte får åka å jobbe.Ska spela match innan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 6 mars 2011 Dela Postat 6 mars 2011 Jobbar minst till kl 13 så jag har svårt att hinna i tid. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 6 mars 2011 Dela Postat 6 mars 2011 Bara dyk upp när ni kan.. Kommer o bli ett bra gäng med alla som anmält sig o det blir säkert fler innan helgen kommer..Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borne Postat 7 mars 2011 Dela Postat 7 mars 2011 Jag kör från Helsingborg, har minst tre platser över i bilen om det är någon som vill ha skjuts så e det bara att höra av er.//Borne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
André Postat 8 mars 2011 Dela Postat 8 mars 2011 Jag tar med en nybliven saltis också så får han se mer än bara mitt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
johan_f Postat 8 mars 2011 Dela Postat 8 mars 2011 Bara dyk upp när ni kan.. Kommer o bli ett bra gäng med alla som anmält sig o det blir säkert fler innan helgen kommer..Mvh manneSent from my iPhone using TapatalkManne får tyvärr backa ur, har försökt krångla mig ur ett arbete i Gbg nu i helgen men lyckades inte. Mvh JohanSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 8 mars 2011 Dela Postat 8 mars 2011 Manne får tyvärr backa ur, har försökt krångla mig ur ett arbete i Gbg nu i helgen men lyckades inte. Mvh JohanSent from my iPhone using TapatalkDå plockar vi bort dig från listan o fyller på med "Spindelmannen" jonas istället..Mvh ManneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 SenasteLite mat är nu beställt på "Lövet" här i stan , så det finns något att tugga på under mötets gång.. Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Lite mat är nu beställt på "Lövet" här i stan , så det finns något att tugga på under mötets gång.. Härligt, hojta till hur mycket vi ska sponsa med för käket! Jag kommer tidigt och stannar nog bara en timme eller enochenhalv, ska iväg till Lund på middag under sena eftermiddagen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Har dykt upp lite skit för min del. Om jag kan/ hinner lösa dessa problem så kommer jag, men räkna inte in mig som det ser ut nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 Nu kommer avbokningarna Om någon mot all förmodan skulle kunna fixa en rosa Stylophora fragg till träffen så är jag väldigt sugen. /André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 9 mars 2011 Dela Postat 9 mars 2011 nae.. inga avbokningar.. nu har jag ju fixat käk.. mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.