zippo Postat 15 oktober 2009 Postat 15 oktober 2009 Det samma Micke zippo var verkligen länge sedan du vart inne. Hoppas att du är igång igen.ha ha ja va ett "tag" sedan :-) har blivit singel i en liten etta ,men ett litet clownhotell har man nu iaf startat upp känns kul igen, men redan sug efter större balja får väl se hur detta slutar :-) va till linköping i helgen & fick lite inspiration !lycka till nu husägarn ;-)
Sillen Postat 17 oktober 2009 Postat 17 oktober 2009 GRATTIS!Det är inte bara tråkigt att börja om på nytt då man kan ändra och få lite att göra med karet. Jag önskar dig lycka till med det nya karet!
wrang Postat 20 oktober 2009 Författare Postat 20 oktober 2009 En dagsfärsk bild så länge det är igång.Har en intressent utav de levande i karet som kommer på fredag. Annars så hör jag av mig till er som visat intresse redan via PM
wrang Postat 21 oktober 2009 Författare Postat 21 oktober 2009 Allt levande sålt men akvariet är kvar
Laggeman Postat 21 oktober 2009 Postat 21 oktober 2009 Kommer du inte ha något salt nu längre i ert nya hus?
wrang Postat 21 oktober 2009 Författare Postat 21 oktober 2009 nej det får bli senare projekt för 2010
Laggeman Postat 22 oktober 2009 Postat 22 oktober 2009 Hur ska du kunna hålla dig borta? Tur att det bor några saltnördar i ditt närområde iaf.
wrang Postat 4 november 2009 Författare Postat 4 november 2009 Nja jag vet ej men det börjar ta sig nu å känns i intresset för saltvattenshobbyn. Här är iallafall 2st bilder från min webbkamera tagit igår och på morgonen med soluppgång i karetAkvariet töms på Fredag och alla koraller och fisk får ett nytt hem
wrang Postat 9 november 2009 Författare Postat 9 november 2009 Tack å hej idag är det sista dagen karet är uppfyllt. Lägenheten är såld korallerna åker imorgon och hoppas få sålt akvariet lika snabbt. www.saltvattensakvarium.seHar vart ett roligt underhållande år med både alger och grymma koraller efter att jag börjat med zeovitmetoden, rekommenderar detta varmt för andra att testa och verkligen se en annan del utav sidan. Den fina sidan.Tack Biotedmarin för att du tagit in det hela och verkligen förklarat hur det kan skötas utan en massa pilli i pill som många sagt innan. Så lyssna inte på alla som inte testat utan testa själv och få en egen uppfattning men ge ej upp för tidigt du går misste om nått om du inte fortsätter...I will be back sooner than you imagine/C
wrang Postat 10 november 2009 Författare Postat 10 november 2009 Ja det lär ta ett tagTotalt fyllde vi 8st 5liters hinkar med koraller, 15st påsar med "mellan" fraggar och 1,5 låda med LS och 3lådor med stora koraller som fick lådorna för sig själva å nu står jag å grejar det sista å tömmer å tvättar karet så nån köpare kan komma å hämta det.
Wassberg Postat 10 november 2009 Postat 10 november 2009 Christian,Det har alltid varit trevligt att följa dina projekt.Lycka till med huset och ser fram mot nya saltprojekt.Erik
wrang Postat 10 november 2009 Författare Postat 10 november 2009 Japp alla koraller, fiskar och LS till Biotedmarin i Kungbacka. Lättast å allt på en gångTackar. Pratade med Ted B idag å surrade lite hur man kunde göra det hela i det nya men har inga planer alls nu hur eller vad det kan tänkas bli. Är så mycket annat i skallen , värmepump, solceller, kamin, Kakelugn, gips, isolering etc etc
wrang Postat 7 augusti 2011 Författare Postat 7 augusti 2011 Fått div PM om detta akvarium. Så BUMP för er som frågat....
Guest Mickius Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Detta kar är ju så jäkla snyggt!---- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
wrang Postat 8 augusti 2011 Författare Postat 8 augusti 2011 Tackar. Ja jag var grymt nöjd med detta akvarium. Det brukar ju alltid vara så att man kollar efter nytt även om det man precis köpt eller haft ett tag så är man ändå inte nöjd. Jag var nöjd från 1:a stund/C
martin84 Postat 15 mars 2013 Postat 15 mars 2013 Vet ej var det är nu, jag sålde det till en kille i mjölby. det var jag som köpte det av dig.Martin
Rekommenderade inlägg