ugglebo Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 kul att träffa er alla , mycket input och gõtt snack , igår gick hela dagen åt att hämta mitt nya kar från Henrik.Å 935L hoppas att man aldrig mer behöver flytta detta igen , behövdes en hel del muskler .. med nu är det på plats och satt i våg . så nu återstår bara det roliga.. Citera
AndersH Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Tack Wrang, å alla andra för en mycket trevlig träff./Anders Citera
metcrue Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 Hej alla.Tänkte ha en träff hemma hos mig lördagen den 29/11-08. Alla välkomna.Ni kan anmäla er här i tråden, via telefon, PM eller mail.För er som har svårt att ta sig ut till Orust, kolla om det finns möjlighet till att samåka. Daniel Olsson Citera
wizz Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 Låter intressant ... som det ser ut just nu räkna in mig med... Citera
elNico Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 Lika bra o boka in sej, så är det gjort, älgjakt eller inte!Samåkning till obygden ngn? Citera
Ländström Postat 30 oktober 2008 Postat 30 oktober 2008 Hej DanielJag tror att du får stå ut med mig oxå.Niklas, om du tar vägen över Uddevalla kan vi göra gemensam sak.//Tomas. Citera
Robban Postat 31 oktober 2008 Postat 31 oktober 2008 Daniel, jag är nog i Uddevalla den helgen så du kan skriva upp mig med/Robert Citera
Veijo S Postat 6 november 2008 Postat 6 november 2008 Jag kommer om jag inte flyttat om det är okMagnus Citera
metcrue Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Härligt nu börjar vi bli ett gäng. Inga långresenärer som vill titta förbi, finns ju några saltbutiker på vägen som ni kan passa på att besöka. Ses MvH Daniel Citera
garfish Postat 7 november 2008 Postat 7 november 2008 Om man är välkommen skulle jag med gjädje komma och hälsa på, men jag arbetar den helgen. kanske kommer fler tåg förbi dig i framtiden ? Ha en trevlig dag den 29:e /Gustaf Citera
wrang Postat 17 november 2008 Postat 17 november 2008 Hej alla.Tänkte ha en träff hemma hos mig lördagen den 29/11-08. Alla välkomna.Ni kan anmäla er här i tråden, via telefon, PM eller mail.För er som har svårt att ta sig ut till Orust, kolla om det finns möjlighet till att samåka. Daniel OlssonEfterlyser mer folk till Daniel! Kom igen nu. Grymt kar. Fina fiskar.Special BläckfiskZeroEdge Akvarium Citera
jupiter Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Hej alla.Tänkte ha en träff hemma hos mig lördagen den 29/11-08. Alla välkomna.Ni kan anmäla er här i tråden, via telefon, PM eller mail.För er som har svårt att ta sig ut till Orust, kolla om det finns möjlighet till att samåka. Daniel Olssonhejsan.Daniel vilken tid har du tänkt att vi skall dyka upp?har du någon adress, vägbeskrivning , gps kordinater så vi hittar till dig?mvh Peter. Citera
jontebgood22 Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Trevligt tyvärr skall jag på juläventyr på liseberg den dagen.. men trevligtr hade det varait! Hoppas ni får det najs Citera
metcrue Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Ni får komma när ni vill men framåt 1300 tiden kanske blir bra? Se nu till att vi blir lite fler:).MvH Daniel Citera
wrang Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Jag kommer tidigare så det är kanske ide att sätta upp skyltar längsvägen!?När jag kör så blir det till Stenungsund och tar av vid avfart 2 kör sedan vidare ut mot Ödsmål och färjan över till Svanesund (Vägverket tar ca 10min över) kör vidare genom samhället å sedan tar av höger på den väg som man kommer till daniel.Hadde svårt att hitta första gången så hoppas att dessa kartor kan vara till hjälpO japp han har havsutsikt oxså och inte bara ett havsakvarium Citera
wrang Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Sätter upp 2st skyltar så det blir lättare att hitta till Daniel Citera
mikaelglad Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 är det någon som åker nerirån skåneland eller småland så man kan mötas på vägen så kan jag kanske tänka mig att åka. Citera
AndersH Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Hej Daniel,Jag kommer också.Mvh Anders Citera
metcrue Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Några har vi allt fått ihop nu, men långt ifrån fullt hus:). Så se nu till och prata ihop er ni som bor lite längre ifrån och släpa er ut till västkustens pärla, orust. Ha de gött så ses viDaniel Citera
wrang Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Nån som kommer och har en dubbelfattad 250watts MH-Lampa hemma får gjärna ta med dennaArmatur har jag så enbart nån lampa Citera
elNico Postat 26 november 2008 Postat 26 november 2008 Jag kommer att åka dit och har plats i min bil om nån vill samåka.Parkera er bil i Ljungskile eller Backamo(strax söder om Lj-e) så hämtar jag.Ser fram emot att få spana in bläckfisken!:-P Citera
jupiter Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 hejsan.liten förfrågan, är det någon som skall på träffen till daniel som har död levande sten liggandes som kan säljas till mig gärna stora porösa o ihåliga stenar, skall ha det till mitt expriment med levande bakvägg gick åt mkt mer än vad jag trodde .mvh Peter. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.