Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Daniel!

Jag är hemskt ledsen att behöva avböja så här sent inpå träffen men det har dykt upp lite saker så jag kan helt enkelt inte komma ifrån..

Hoppas det kommer fler träffar fram över...

• Svar 118
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Jag får tacka för kaffet och det är alltid trevligt att träffa andra med samma intresse hoppas det blir flera träffar i framtiden.

Och det va ett fint kar och bra placering :)

• 4 veckor senare...
Postat

Hur ligger framtiden för en saltträff i väst? jag är alltid intresserad av att besöka andra akvarister och titta på lösningar och snygga akvarier... själv har jag inte mycket att visa upp, men visst får folk komma och titta om de vill... man kan ju gå ner till grannarna på herkules också...

Postat

Hej

Söndagen den 25/1 kl 14:00 är det träff hos mig.

Välkomna till Ulvstigen 14 i Uddevalla för att titta på ett gammalt low-tech akvarium.

Det blir kaffe och kanske nån fragg, jag får se vad som är på g att klippas i då.

//Tomas.

Postat

hej.

jag kommer tomas! är det någon norr om bengtsfors "åmål, säffle, karlstad t.ex" som vill ner är ni välkommna att åka med från skåpafors

har varit där några gånger så jag kan vägen :) sedan är inte parkerings möjligheterna dom bästa så sammåkning är att rekomendera

mvh peter.

Postat

strålande! jag kommer gärna... gillar lowtech och att spana på folks lösningar... är ju ny i den salta delen av den här hobbyn...

om nån ska köra upp från göteborgstrakten får de gärna kontakta mig för samåkning =)

MVH Petter

Postat

Ja, helt sagolikt vackert.

Men jag har sagt det tidigare, och säger det igen. Efter mitt egna besök i somras var jag lika imponerad av akvaristen bakom akvariet. Det är det också värt att åka en lång resa för.

• 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...