wizz Postat 28 november 2008 Postat 28 november 2008 Daniel!Jag är hemskt ledsen att behöva avböja så här sent inpå träffen men det har dykt upp lite saker så jag kan helt enkelt inte komma ifrån..Hoppas det kommer fler träffar fram över... Citera
Veijo S Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Jag får tacka för kaffet och det är alltid trevligt att träffa andra med samma intresse hoppas det blir flera träffar i framtiden.Och det va ett fint kar och bra placering Citera
metcrue Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Tack alla som kom det var verkligen trevligt. Hoppas kaffet(läs: rävgiftet) smakade bra. Ser fram emot nästa träff, vart vi nu hamnar. Citera
pwin Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Tack Daniel, fint akvarium har du, och kaffet med tilltugg smakade bra. Citera
amatören Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Diggar värkligen placeringen på karet....lätt så det är tänkt!!! Citera
Ländström Postat 30 november 2008 Postat 30 november 2008 Hej DanielTack för en mycket trevlig träff och ett häftigt akvarium!Jag tänkte föreslå att vi tar nästa träff hos mig i januari. Återkommer med datum och tid.//Tomas. Citera
AndersH Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Tack Daniel, och alla ni andra för en trevlig träff.//Anders Citera
wrang Postat 1 december 2008 Postat 1 december 2008 Var trevligt att det blir möten och träffa folk å prata av sig.Ser ifram att komma hem till Ländström sedan i januari oxså Citera
Vandal Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Hur ligger framtiden för en saltträff i väst? jag är alltid intresserad av att besöka andra akvarister och titta på lösningar och snygga akvarier... själv har jag inte mycket att visa upp, men visst får folk komma och titta om de vill... man kan ju gå ner till grannarna på herkules också... Citera
Ländström Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 Hej Söndagen den 25/1 kl 14:00 är det träff hos mig. Välkomna till Ulvstigen 14 i Uddevalla för att titta på ett gammalt low-tech akvarium.Det blir kaffe och kanske nån fragg, jag får se vad som är på g att klippas i då.//Tomas. Citera
jupiter Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 hej.jag kommer tomas! är det någon norr om bengtsfors "åmål, säffle, karlstad t.ex" som vill ner är ni välkommna att åka med från skåpaforshar varit där några gånger så jag kan vägen sedan är inte parkerings möjligheterna dom bästa så sammåkning är att rekomenderamvh peter. Citera
Vandal Postat 29 december 2008 Postat 29 december 2008 strålande! jag kommer gärna... gillar lowtech och att spana på folks lösningar... är ju ny i den salta delen av den här hobbyn...om nån ska köra upp från göteborgstrakten får de gärna kontakta mig för samåkning =)MVH Petter Citera
DaTrucka Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Ja herre min skapare, blir helt förstummad varje gång man ser bilder på detta, och man har ståpäls tre dagar efter när man sett det live.Jag kommer om jag kan. Citera
amatören Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 grymt....så snyggt.....härligt att det är uppvuxit oxå.... inte bara en massa fraggar! Citera
Jaken Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Jag ska inte bara ge dig beröm för dina vackra koraller utan även för ditt försök till världsrekord i jättevalonia Citera
Vargklo Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Ja, helt sagolikt vackert.Men jag har sagt det tidigare, och säger det igen. Efter mitt egna besök i somras var jag lika imponerad av akvaristen bakom akvariet. Det är det också värt att åka en lång resa för. Citera
Freddi Postat 30 december 2008 Postat 30 december 2008 Mycket grymt snygga koraller !!Och vilka färger sen !!!!Det är ju nästan så att man skulle vallfärda till denna träff. Citera
Veijo S Postat 31 december 2008 Postat 31 december 2008 Jag kommer ochså om det är ok grymt snygga koraller:) Citera
Ländström Postat 1 januari 2009 Postat 1 januari 2009 Hej Tack för alla värmande kommentarer!Jakob, vinner inte den som har störst...ALLA är välkomna!//Tomas. Citera
DaTrucka Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 Då var det spikat, jag kommer Tomas, eventuellt tar jag med en polare. Citera
Ländström Postat 22 januari 2009 Postat 22 januari 2009 HejKul att ni dyker upp!Välkomna//Tomas. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.