Gå till innehåll

Segt


Rekommenderade inlägg

Jag har samma erfarenhet men är tveksam på vad det beror på för om jag går in på några andra toppdomäner t.ex .com eller .org så brukar det fungera bra vid nystart om jag stängt ned guiden innan. Om jag byter till aftonbladet.se eller SMHI så gör det ingen skillnad likasom om jag bara går in på domänerna ovan utan att stänga ned guiden innan.

Mycket märkvärdigt tycker jag men ni kan väl testa om ni får samma resultat.

Jag har övrigt liknande problem med webradio från SR eller lugna favoriter. Radio Nostalgie och radio Honululu hänger sig däremot aldrig liksom de klassisk musikkanaler jag använder mest.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade jätteproblem när jag installerarade Panda 2008. Har nu bytt tillbaka till Panda 2007 och då fungerar det bra. Problemen gällde bara Guiden - zoopet som ligger på samma leverantör och har i princip samma programvara gick klanderfritt.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Tycker det fortfarande är väldigt segt! Ibland tröttnar man och byter till något annat forum. Har upplevt samma problem med RC, någon annan med samma erfarenhet?

Nu tycker jag att vi alla tar och betalar in ett par hundralappar så att SG får den utrustning den behöver!

/Johan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

RC är ju segare än kola!:smashcomp

Att försöka läsa där på kvällstid är hopplöst, att använda sökfunktionen är inte att tänka på... däremot funkar det bra på förmiddan!

SG fungerar bra! (jag har dock haft problem med att skicka privata meddelanden)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...