crille Postat 1 juli 2008 Dela Postat 1 juli 2008 fan va go han var Tage:) ja även Ekborg sorry OT:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 23 juli 2008 Dela Postat 23 juli 2008 Men Christer - vad är sannolikheten att någon vinner denna tävling? MVH LasseOsannolikt att nagon vinner...Men nu verkar ju kärnkraften komma tillbaka. Säkrare än nagonsin. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 23 september 2008 Dela Postat 23 september 2008 Hur gick det ?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 24 september 2008 Dela Postat 24 september 2008 Hur gick det ??min fragg växte fint tills för en månad sedan då jag flyttade o bytte kar och lyckades bränna den duktigt när jag gick från 250 till400w mh. Så nu e den nerfragad till fyra bitar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NiXoN Postat 24 september 2008 Dela Postat 24 september 2008 Gick dåligt för min fragg...//NiXoN Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 24 september 2008 Dela Postat 24 september 2008 min fragg växte fint tills för en månad sedan då jag flyttade o bytte kar och lyckades bränna den duktigt när jag gick från 250 till400w mh. Så nu e den nerfragad till fyra bitar.en fyrdubbling då på ett halvår Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 17 mars 2009 Dela Postat 17 mars 2009 Bump. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 17 mars 2009 Dela Postat 17 mars 2009 Bump.ny tävling? jag är med! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 17 mars 2009 Dela Postat 17 mars 2009 missade att det va en gammal tråd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ganon Postat 17 mars 2009 Dela Postat 17 mars 2009 Borde väl gå att start en ny kanske ? grunnade om man inte skulle kunna vara lite mer seriös med en Direkt hemsida kanske? ska spåna lite på det, så man kan lägga upp profil för varje fragg med bilder med start bild å start bild och jämförande månads bild Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 17 mars 2009 Dela Postat 17 mars 2009 Borde väl gå att start en ny kanske ? grunnade om man inte skulle kunna vara lite mer seriös med en Direkt hemsida kanske? ska spåna lite på det, så man kan lägga upp profil för varje fragg med bilder med start bild å start bild och jämförande månads bildjag är absolut med om du fixar en hemsida bra idé! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 17 mars 2009 Dela Postat 17 mars 2009 Borde vara enklare att starta varsin tråd här så kan ni jämföra. Finns det önskemål att starta en underrubrik för tävligen kan det säkert finnas möjligheter till det med, kan inget lova utan lägg det som förslag i så fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ganon Postat 17 mars 2009 Dela Postat 17 mars 2009 Fredrik ska grunna på om man kan lösa det borde bli enklare å hålla koll på allla tävlings fraggar på det viset, men jag lovar inget hehehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.