Patrik Postat 1 juni 2008 Författare Postat 1 juni 2008 helt klart så blir det en träff efter Bengan.... Citera
garfish Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Kan bara säga, mycket fina bilder. Ja hela innehållet på bilderna är fina. Orkar inte skriva så mycket. kan bara säga attEn bild säger mer än 1000 ord. Puh och det var ju många bilder... /Gustaf Citera
Laggeman Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Gillar verkligen din röda carpet! Den hade varit fin i mitt kar till mina sadleback-clowner! Fins som fasiken Patrik! Röstar ochså på träff hos dig efter Bengan. Citera
_Manne_ Postat 2 juni 2008 Postat 2 juni 2008 Gillar verkligen din röda carpet! Den hade varit fin i mitt kar till mina sadleback-clowner! Fins som fasiken Patrik! Röstar ochså på träff hos dig efter Bengan.hehe.. det hade sett kul ut.. 40-50 cm carpet i ditt kar lagge.!för övrigt Snygga bilder Patrik!mvh manne Citera
Vargklo Postat 8 juli 2008 Postat 8 juli 2008 Nu är vi allt lite sugna på en uppdatering på detta jättekar Citera
Patrik Postat 27 juli 2008 Författare Postat 27 juli 2008 Har haft mycket att göra..........men nu är jag här igen!!! Citera
Patrik Postat 27 juli 2008 Författare Postat 27 juli 2008 Glömde mitt nyförvärv....Frugans älskling Citera
a.nilson Postat 27 juli 2008 Postat 27 juli 2008 Glömde mitt nyförvärv....Frugans älsklinghade en sån innan.. absoluta favoriten i karet. Citera
saltbjörkan Postat 27 juli 2008 Postat 27 juli 2008 så vackert!så många fina koraller anemoner fiskar ja allt =) du köpte igelkottfisken i lomma va?tycker jag kännerigen den hehe fet och stor/Marcusps, vad är det för en röda anemoner tex på bild 18? delar dom sej offta? Citera
Patrik Postat 27 juli 2008 Författare Postat 27 juli 2008 blåsfisken kommer ifrån lomma ....idagvet ej vad det är för en anemon men den har delat sej en gång Citera
saltbjörkan Postat 27 juli 2008 Postat 27 juli 2008 okej! oj då fick den gå i deras kar länge...Du får säga till när anemonen har delat sej förmånga gånger så du behöver mer plats hehe =) så kan vi ju göra en bytes affär jag har en anemone som jag vill byta bort mot någon annan sort./Marcus Citera
Patrik Postat 5 september 2008 Författare Postat 5 september 2008 Som sagt jag jobbar dygnet runt just nu, tyvärr blir ni lidande av detta men jag kommer snart igen.Här får ni lite ögongodis.......så ni inte tror att det har hänt något. Ha dePS.ursäkta för jag inte har haft någon träff,men det får vänta lite till. Citera
Keek Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 ja vi var lite oroliga snyggt och imponerande. Citera
Freddi Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Läckert Patrik !!!Det kan inte vara så att perrongerna tar lite mycket jobb tid va !!! Citera
Patrik Postat 5 september 2008 Författare Postat 5 september 2008 Tackar....faktiskt inte gjort något på hela sommaren ändå växer det så det knackar (skönt)helt rätt Freddi, är just nu i örtofta ska jobba igen morron natt, vad är 40 tim i veckan hehe Citera
Vargklo Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Som sagt jag jobbar dygnet runt just nu, tyvärr blir ni lidande av detta men jag kommer snart igen.Här får ni lite ögongodis.......så ni inte tror att det har hänt något. Ha dePS.ursäkta för jag inte har haft någon träff,men det får vänta lite till.Helhäftigt!Om du fixar en träff så kommer jag nog ned från Sthlm. Annars kommer jag nog förr eller senare ändå , bara för att GLO! Citera
Freddi Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Vet precis hur det är !!!Vi lanserar in en bro (Helge Å) med början i nu inatt, och jag tar vid på Söndag kväll!!Som sagt kan nästan bli för mycket !!Vi syns kanske framöver i spåret !!! Citera
HardStyler Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Helhäftigt!Om du fixar en träff så kommer jag nog ned från Sthlm. Annars kommer jag nog förr eller senare ändå , bara för att GLO!kan inte vi dra ihop ett gäng från sthlm och åka dit på en träff tillsammans? jag och Kim blev jävligt sugna, och vi har inget emot att åka bil Citera
Patrik Postat 5 september 2008 Författare Postat 5 september 2008 Bara ring Vargklo...är jag hemma så ska vi fixa en privat visning.just de Freddi tror att min farsa skulle ditt i helgen eller det var kanske en annan bro.Vi syns säkert någonstans......ha de gott, hälsa tårt gudinnan (är fortfarande mäktigt imponerad av vad man kan göra med en tårta) Citera
Patrik Postat 5 september 2008 Författare Postat 5 september 2008 Låter trevligt Hardstyler.....hör av er om ni blir sugna, jag jobbar inte alla helger Citera
_Manne_ Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Helhäftigt!Om du fixar en träff så kommer jag nog ned från Sthlm. Annars kommer jag nog förr eller senare ändå , bara för att GLO!kan inte vi dra ihop ett gäng från sthlm och åka dit på en träff tillsammans? jag och Kim blev jävligt sugna, och vi har inget emot att åka bil eller så tar ni X2000 ner till skåne..mvh manne Citera
Bengan Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 Om det kommer ner folk från övre delen av Sverige skulle det vara trevligt att träffa dem. Karet ser mycket bra ut Patrik, skulle vara kul att se det live igen. Citera
HardStyler Postat 5 september 2008 Postat 5 september 2008 jag skriver lite i tråden om sthlms-träffar så får vi se hur stort intresset är så kanske man kan bestämma ett datum sen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.