Mattias Malmö Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 Hur länge sen var det jag var där förresten? Det var i somras, va? Har för mig att det var drägligt att sitta ute på trappen och röka i alla fall... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 SVG-SYD träff hos dig och det ska j-ligt mycket till för att jag inte ska komma Otroligt häftigt kar !Jepp någon får nog skjuta mig i benet för att jag skall tacka nej Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 17 januari 2009 Författare Dela Postat 17 januari 2009 håller på att bygga om sumpenköpte hållsåg/diamant typ 350 kr för att såga i glasfunkar skit bra, gör håll på cirka 30 sekmåste vatten kylas bara Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 17 januari 2009 Författare Dela Postat 17 januari 2009 byggt lite runt rutan med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 håller på att bygga om sumpenköpte hållsåg/diamant typ 350 kr för att såga i glasfunkar skit bra, gör håll på cirka 30 sekmåste vatten kylas baravilken diameter på hålsågen ?mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 Vad är det för dimension på borret och vart köpte du det?Kan vara bra och veta inför framtiden. Blev ju snyggt med sån fuskbalk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 grymt patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 17 januari 2009 Författare Dela Postat 17 januari 2009 jag köpte 50 mm men det fanns alla möjliga storlekarbeställde det på sjöbo järn, lokal järnhandelska klä väggen runt akvariet imorrn, kommer bilder...... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 Ok, tackar för info. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ganon Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 Paff av förundran, Grattis till ett mycket vackert kar!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 verkade gå orättvist lätt o borra dom.. mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 17 januari 2009 Författare Dela Postat 17 januari 2009 jag har borrat 8 st hål....än har det gått!!!fixat på några minuter..jag är själv chockad, så lätt det gicktack Ganon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 17 januari 2009 Dela Postat 17 januari 2009 Det blev ju jäkligt snyggt runt om akvariet Patrik !!!Helt klart att du ska ha en TRÄFF Patrik !!Det är bara att lägga in ett inlägg i SVG-syd tråden så kommer säkert listan att fyllas på ganska snabbt !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 17 januari 2009 Författare Dela Postat 17 januari 2009 en träff är kanska nära...ska bara bli av med lite bruna alger först Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 Det börjar bli riktigt bra detta bygget. Gillar ramen runt karet nu.är det sådan där fejk stock i frigolit du använt?Ang hålsågen. Vilket märke artnr Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 18 januari 2009 Författare Dela Postat 18 januari 2009 Japp det är fejkstår faktiskt inte vilket märke det ärdet står bara....Diamantborr för håltagning i keramiskt matrialdär står också..Diamantborr TOP,50mmska kolla på järnhandeln var dom beställde detta, jag återkommer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 18 januari 2009 Författare Dela Postat 18 januari 2009 nu börjar det likna något Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 ser bra ut patrik!mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 Bra jobbat Patrik! Snyggt!Du skrev att borret fanns i fler storlekar, vet du om det fanns 25mm? Ska borra mitt nano. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 18 januari 2009 Författare Dela Postat 18 januari 2009 vet inte riktigt Bengan...men det finns nog Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 Är du i Malmö så kolla i Julabutiken. Med litet tur har de någon 25mm glasborr kvar för ungefär 80:- Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 Bra jobbat Patrik! Snyggt!Du skrev att borret fanns i fler storlekar, vet du om det fanns 25mm? Ska borra mitt nano.jag har glasborr för just 25mm bengan.. , som stigigemla skriver,, jag köpte mitt på jula..mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 18 januari 2009 Dela Postat 18 januari 2009 snyggt ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 27 januari 2009 Författare Dela Postat 27 januari 2009 Glasborren kommer ifrån KGCdet funkar hur bra som helst! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hansson_1985 Postat 27 januari 2009 Dela Postat 27 januari 2009 vad håller du på med igentligen? sump antar ja men hur är det tänkt att den ska funka?nyfiken... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.