Gå till innehåll

Oskars Clownhotell


OskarW

Rekommenderade inlägg

  • Svar 153
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Har inte fått nån algattack än gått 2 veckor.. har inte fått nån nitrit bara en jävla massa nitrat och lite fosfat... jag kör nu med fosfat reducering...ultra power phos heter det..

ska försöka ta bättre kort på dsc00033mm2.jpg och kanske få en identifikation så vad det är :P

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

De e liksom Gröna Med "brun bakrund" och lyser Grönt i mitten och "armarna" när jag kör blått nattsken.. liksom flourocerande, vet inte vad för info ni kan behöva för att få det lättare att "artbestämma"

Det låter som protopalyathoa.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

skillnaden jag ser på bilderna är att det inte Bara är armarna som är Gröna... utan hela "Toppen" och hela toppen lyser Grönt... inte bara armarna ska försöka fixa en bättre bild senare

De kan ha lite olika färger och teckning beroende på art och hur ljust de stått.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vill ni ha friska fiskar hittar ni dem inte i Bromma.

Instämmer! de får in fisken och en timme senare är de ute till försäljning. De på Akvarieleasing säljer inte fisken på ca 2 veckor efter att den kommit in, vilket är en "Ok" karantäntid tycker jag. Så man får ju ta och beställa lite i förväg, om man vill ha lite fisk de inte har inne.

Är väldigt nöjd med deras service. Inte för att göra förbjuden reklam nu.

//Patrick

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blev inte bromma idag... jag ska ju bara ha i 2-3 kilo Ls mer Max... då har jag 9 kilo på 60 liter... det e ganska mycket va? eftersom att det bara e 10 kr skillnad kostar det Nästan mer för mig att ta mig in till stan för att köpa ;P triton ligger ju så nära

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Såg denna i den levande stenen. den Sticker bara ut om det är mörkt.

någon som vet vad det kan vara. ingen glasros iaf.. Säg till vad ni skulle behöva veta För att kunna identifera den så lägger jag in mer info. just nu är den runt 1,5-2 cm i diameter

dsc00043fc9.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...