Sillen Postat 25 januari 2009 Dela Postat 25 januari 2009 WOW! Grymma bilder! Skämms lite att jag inte nyttjat inbjudan att se detta irl! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 25 januari 2009 Författare Dela Postat 25 januari 2009 WOW! Grymma bilder! Skämms lite att jag inte nyttjat inbjudan att se detta irl!Tjoa till nu nästa gång du är här nere har gött java, sen har jag en massa roligt som går att fragga Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 25 januari 2009 Författare Dela Postat 25 januari 2009 Shit va snyggt du har det, och det gick snabbt i början såg jag.Bra jobbat! Tack Tobbias, kan nog hålla med om att det gick lite fort i början men jag har haft bra folk att luta mej mot och fått bra info från. Samt att jag hade lite flyt med att få tag på bra prylar och inkörda ls mm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 26 januari 2009 Dela Postat 26 januari 2009 Snyggt kar och grymma bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 26 januari 2009 Dela Postat 26 januari 2009 underbara bilder....svår slagna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 Mycket snyggt akvarie:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 Har missat detta innan, mycket fint jag med!! snyggt:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alfons Postat 29 januari 2009 Dela Postat 29 januari 2009 Kan bara säga en sak.. Dröm akvarium!Har du några tips på hur man tar så bra bilder?Samt hur länge har du haft igång akvariumet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 30 januari 2009 Författare Dela Postat 30 januari 2009 underbara bilder....svår slagna.Mycket snyggt akvarie:smiley20:jag med!! snyggt:)Kan bara säga en sak.. Dröm akvarium!Har du några tips på hur man tar så bra bilder?Samt hur länge har du haft igång akvariumet?Tack kul att ni gillar mitt kar, Alfons karet har varit igång sedan maj -08, tips ang foton vad är det du tänker på då, själv fotar jag med en D90 och Nikons macro 105 på stativ, det som jag tycker är besvärligast är att ljuset är väldigt skarpt i ett kar. jag fotar med korta slutar tider sen blir det lite handpåläggning i photoshop då jag alltid fotar i raw format. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alfons Postat 30 januari 2009 Dela Postat 30 januari 2009 Okej, tänkte för du får riktigt fina bilder.Tjejen har en Canon EOS med stativ, borde kunna få lite fina bilder med den. Måste ännu en gång säga att jäklar vilka färger du har i akvariumet.Jag startade mitt för 2 månadersen så har inte hänt mycket alls där ännu, kul att kolla lite på ditt och drömma sig framåt =D Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 30 januari 2009 Författare Dela Postat 30 januari 2009 Okej, tänkte för du får riktigt fina bilder.Tjejen har en Canon EOS med stativ, borde kunna få lite fina bilder med den. Måste ännu en gång säga att jäklar vilka färger du har i akvariumet.Jag startade mitt för 2 månadersen så har inte hänt mycket alls där ännu, kul att kolla lite på ditt och drömma sig framåt =DDet ska inte va några problem att få till goa bilder med en EOS, har många dykkollegor som fotar med Canon, så dämpa ljuset och slå av cirkulationen och testa dej fram, så kommer det att bli bra, ser fram emot bilder framöver. Allt har sin tid. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Alfons Postat 30 januari 2009 Dela Postat 30 januari 2009 Okej, slå av cirkulation med, har jag inte tänkt på.Ska ta bilder ikväll så kanske dom kommer upp imonkväll eller nått.Bilderna och min tråd hittar du under denna länken: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=26000&page=5Mvh Robban Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 1 februari 2009 Dela Postat 1 februari 2009 Hur gick det med maximan du fick utav mig? Vore kul med en bild för att gämnföra med hur manteln såg ut hos mig, den blev ju ganska ljus istället för mörkblå när den stod under mh´n hos mig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 4 februari 2009 Författare Dela Postat 4 februari 2009 Maximan verkar trivas och satt sig till ro på en av hyllplanen, återkommer med foto senare på den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 4 februari 2009 Dela Postat 4 februari 2009 Maximan verkar trivas och satt sig till ro på en av hyllplanen, återkommer med foto senare på den.äsch nu har jag ju redan varit där o sett den och den såg ut o trivas bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 6 februari 2009 Författare Dela Postat 6 februari 2009 En liten bild på en av mina tokiga clowner, har man ingen anemon så tar man vad som finns. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
zooks Postat 6 februari 2009 Dela Postat 6 februari 2009 Och vad är det där för substitut? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 6 februari 2009 Författare Dela Postat 6 februari 2009 Och vad är det där för substitut?Det är en långpolypig sarcopyton Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 8 februari 2009 Författare Dela Postat 8 februari 2009 Eftersom jag inte kan låta bli att fota så plågar jag er med ett par bilder till från karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tobias.nero Postat 8 februari 2009 Dela Postat 8 februari 2009 Jätte fina bilder, vad är det för grön korall till höger om sjöstjärnan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 8 februari 2009 Författare Dela Postat 8 februari 2009 Jätte fina bilder, vad är det för grön korall till höger om sjöstjärnan?Det är en Acropora tumida Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
rickard598 Postat 8 februari 2009 Dela Postat 8 februari 2009 Vad kör du för belysning? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
tobias.nero Postat 8 februari 2009 Dela Postat 8 februari 2009 Den var snygg som tusan den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 8 februari 2009 Författare Dela Postat 8 februari 2009 Vad kör du för belysning?Kör med T5 6 st 54W Geisemann 3 vita och tre blå. Den var snygg som tusan den.Ja den är jätte läcker. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 8 februari 2009 Dela Postat 8 februari 2009 Alltså, du måste ju köra en kurs för hur man tar så bra bilder som du gör, speciellt den utmärkta vitbalansen, jag betalar gärna inträde Vad kör du med för kamera? Ser alltid så overkligt bra ut, både djuren och bildkvalitén. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.