Gå till innehåll

Träffar?


Rekommenderade inlägg

hej.

varför blir det samma visa på detta forum!!!!!!!!!!

vill poängtera att första träffen var inte ens jonas med i bilden det var på sjöfarts museet och vi var säkert 20 pers där hade skit trevligt alla pratade salt drack kaffe och bytte fraggar i ett fraggkar uppställt för träffen, för det var det som var och är syftat med träffarna."är inte säker på att det var den första heller" jonas jag har ju träffat dig och tycker du är en mkt duktig akvarist respekterar dig för det läser många trådar du skrivit i bara för jag vet att du vet vad det handlar om så ta inte detta som kritik.

pimo började faktiskt med en förfrågan om träff 2 och den tog du över då omröstningen blev som den blev.

om jag får säga mitt så skall man ordna med träffar så skall dom vara på neutralmark men alla handlare får självklart vara med och visa och ta med fraggar. och naturligtvis hemma hos träffar men när det står max 5 pers t.ex så då är det klart att några aviker från att anmäla sig.

mvh peter

de va synd att man missade sjöfartsträffen...den hade jag gärna "joinat":)...

Dom träffar jag dragit i har de inte varit nån begränsning på..o definitivt inte den hos mej. Där hade 10 pers anmält sen, men en efter en fick lämna återbud...sen stod jag där med 3 gäster...jag hade lagt ner en hel del förberedelse o ägnat kvällen innan till en del bakverksförberedelser. Jag vet att detta kan låta patetiskt o barnsligt att skriva så, men nu skriver jag rätt ut precis hur jag tänker. Jag blev naturligtvis väldigt besviken..de hade vem som helst blivit. Träffen innan va de likadant...inte konstigt att man blir lite ledsen o undrar lite....de kommer nog dröja rätt länge innan jag ordnar en träff mer...de känns som att jobba i uppförsbacke. Själv har jag aldrig sagt nej till en enda träff, o kan nog säga att jag föregår med gott exempel, o kan tillåta mej bli lite ledsen när man står i princip ensam på en träff, som man lagt ner sin själ i.

Ja blir inte stött av de du skriver..tvärtom..tycker du skriver bra saker, o jag ser inget där som är stötande. Jag uppskattar ditt inlägg, o respekterar dej också..o blir förstås också glad över de varma omdömen du ger mej här:)

Denna tråd skall inte bli en tjafstråd...jag ville bara lyfta frågan att vi kanske kan bli lite bättre på att träffas...för jag vet ju hur kul vi alla tycker det är när vi väl ses. Så snälla ni...bråka nu inte...vi kan väl hjälpas åt nu istället.

jag lovar att komma på nästa träff med liv o lust..om den så blir i Bengtsfors;)..(där jag för övrigt har jobbat..)

kamratliga hälsningar

Jonas

PS: sen vill jag bara förtydliga mej så ingen missförstår: Jag vet att alla som lämnat återbud till våra träffar har haft giltiga skäl...jag tror inget annat, så ingen skugga skall falla över dom. Man ska förstås ha rätt att lämna återbud, annat kan komma emellan. Detta har jag full förståelse för. Det hindrar dock inte att man ÄNDÅ blir besviken när man lagt ner sin själv på nåt o sen kommer ingen. Så reagerar vi alla, det är mänskligt.

DS

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jodå jonas jag förstår att det känns lite tråkigt specielt när man som du lagt ner mkt energi på att få en trevlig kväll och nästan ingen kommer.

själv missande jag helt din träff för dit hade jag kommit med jag har varit med på två själv och han inte med anmälningen på träff tre som blev fullbokad ganska fort :( men jag ställer gärna upp och kommer men då får det bli på helger gärna en lördag så man kan samlas en längre tid.

tyvärr så flyttar ju min vapendragare ;) dallaman till örebro nu i sommar och det är lite tråkigt då vi ofta gjorde saltresor tillsammans nu har jag ju veijos och pimo som närmaste saltisar så vi får se om man inte kan få till samåkningar neråt på träffar om det finns någon som är villig att dra ihop något.

för övrigt alla som har vägarna förbi Bengtsfors är hjärtligt välkommna, om man nu vill se min algbalja ;)

mvh Peter.

ps Planerar på nytt och mkt större akvarie kanske blir lite mer intressant att se det istället ds

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...