alofstrand Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 tålamod är viktigt så kommer det att lösa sig för dig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Auditor Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 Jag klara nog inte snart trycket på all utrustning...Jag känner att jag håller på att sakta visna...Alla säger så mycket olika så jag vet inte vem jag ska lyssna på...Jag tror nog jag testar mig fram själv...Sådär kan jag också känna ibland, saltvatten verkar inte vara nån vidare exakt kunskap. Vad jag gjort är att ta sikte på ett par personer som jag vet lyckas, sen låter jag deras kunskap väga lite tyngre om det skulle skära sig helt med vad andra säger. Testa fram i all ära, det kan vara kul. Men det skadar juh inte att åka lite snålskjuss på andras tabbar me Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 13 juni 2008 Författare Dela Postat 13 juni 2008 Jag testar mig fram, om fiskarna inte klara min skötsel så skiter jag i det. Då är det stop för mig. Jag kommer tillbaka när jag är 40 igen då. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 Jag testar mig fram, om fiskarna inte klara min skötsel så skiter jag i det. Då är det stop för mig. Jag kommer tillbaka när jag är 40 igen då.när du är 40 så åker vi färdtjänst till saltvattensbutikerna.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 13 juni 2008 Författare Dela Postat 13 juni 2008 jag lägger nog inte av. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 jag lägger nog inte av. det gör du rätt i:) du kommer att lyckas bara du läser på frågar och ger dig F_n på att du ska greja detdu får gärna PM:A frågor om du vill:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 jag lägger nog inte av. Bra Ted!...tveka inte att fortsätta fråga om allt;) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 13 juni 2008 Dela Postat 13 juni 2008 Testa fram i all ära, det kan vara kul. Men det skadar juh inte att åka lite snålskjuss på andras tabbar me klokt. alla har vi ett par förebilder.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Auditor Postat 14 juni 2008 Dela Postat 14 juni 2008 klokt. alla har vi ett par förebilder..Ja, som min saltvattens mentor sa "En vis man lär sig av sina misstag, en intelligent lär sig av andras", tror jag... Tänkvärt iallafall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 14 juni 2008 Dela Postat 14 juni 2008 Vanlig faxesten duger bra att köra med också, försök köpa ca 5kg LS och resten faxe. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 14 juni 2008 Författare Dela Postat 14 juni 2008 Hur och vad är faxesten? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 14 juni 2008 Författare Dela Postat 14 juni 2008 skicka gärna bild på stenen för jag hittar ingen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 14 juni 2008 Författare Dela Postat 14 juni 2008 oh! Jag hitta stenen! Faxesten! det verkar vara bra sten. Hur mycket behöver jag? nån som vet var det säljs? är det inte bättre med levande sten? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 14 juni 2008 Dela Postat 14 juni 2008 Ted - du bor inte långt från Ignaberg utanför Hässleholm. Där kan hitta kalksten av typ Faxe hur mycket du vill. Brukar finnas gott om det mellan länsvägen och brottet. Jag tror det är vägen mellan Hässleholm och Kristianstad.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 15 juni 2008 Författare Dela Postat 15 juni 2008 ok, svårt att hitta, p.g.a att jag inte vet hur den ser ut. är det farligt att ha för många stenar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jontebgood22 Postat 15 juni 2008 Dela Postat 15 juni 2008 Nej men du skall ju ha rum för fiskar och koraller Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 15 juni 2008 Dela Postat 15 juni 2008 du kan ha faxe i botten sen kan du fylla på efterhand med LS, så blir det billigare:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 15 juni 2008 Dela Postat 15 juni 2008 Faxe sten är riktigt snygg sten och väl lämpad för saltvattenskar. Användes flitigt 'förr i tiden' innan levande sten blev lättillgänglig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted saltakvarium Postat 15 juni 2008 Författare Dela Postat 15 juni 2008 okej Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 15 juni 2008 Dela Postat 15 juni 2008 PWSS.se har bilder på faxe under sötvatten / inredning / stenB! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.