Freddi Postat 12 april 2009 Postat 12 april 2009 Nja mer än 3 dvärgkejsare blir det nog inte.Hade inte han en Imperator i Kristianstad för nån vecka sedan??Går den kvar??, I så fall så har den nog gått in sig nu med mat och så. Citera
amatören Postat 12 april 2009 Författare Postat 12 april 2009 Nja mer än 3 dvärgkejsare blir det nog inte.Hade inte han en Imperator i Kristianstad för nån vecka sedan??Går den kvar??, I så fall så har den nog gått in sig nu med mat och så.En C.argi hade suttit fint i dit kar....eller en sån kejsare som saltishenke har....oxå jätte fin.jo den går där fortfarande och ser väldigt fin ut, och har sett han äta. Tro mig att det rycker i lädret varje gång jag ser han.....Han får vänta lite till.... Citera
amatören Postat 12 april 2009 Författare Postat 12 april 2009 Han kanske är din blivande? Mycket möjligt......Men har ju redan haft livet ur 2 innan så jag vet inte om jag skall köpa en till.......kan ju ha nåt i vattnet som just den fisken inte klarar av..... Citera
amatören Postat 12 april 2009 Författare Postat 12 april 2009 Då har man haft sin moorish idol i lite mer än en vecka...en och en halv. Den äter med glupsk aptit av både seaveggis och angel formula. En mycket rolig fisk att ha i sitt kar. Citera
amatören Postat 19 april 2009 Författare Postat 19 april 2009 jaha....då har ytliggare en vecka passerat och så klart har man inte kunnat hålla sig ifrån saltvattenshandlaren. Denna veckan blev det en c. bisponosis, bandkorall räka och en clown fisk....min andra clown fisk (N)emo började se väldigt nere ut så fick bli en kompis till han!! Citera
amatören Postat 19 april 2009 Författare Postat 19 april 2009 Här är ett par bilder på karet och invånare....svårt att fota när alla fiskarna tror att dom är nästa super model. Citera
saltbjörkan Postat 19 april 2009 Postat 19 april 2009 ser bra ut detta kul med hel bild =) moste ta och komma hem till dej någon dag och se karet live.. Citera
amatören Postat 19 april 2009 Författare Postat 19 april 2009 är fodervärd till sjöborren. Kan ni hitta bandkorall räkan? Citera
amatören Postat 2 maj 2009 Författare Postat 2 maj 2009 Tack lagge. Det är tjejen som är fotografen i denna familjen. På bilderna ser du den tråden jag menade på idolen.....är nog 8-9 cm lång nu. Citera
saltbjörkan Postat 3 maj 2009 Postat 3 maj 2009 jasså så du har köpt en ny inperator =) avis heheps det bler bara finare och finare bilder Citera
amatören Postat 3 maj 2009 Författare Postat 3 maj 2009 jasså så du har köpt en ny inperator =) avis heheps det bler bara finare och finare bilderJapp blev en sån .......he he he blev en ett års present från tjejen.Det är tjejen som är superfotografen Citera
amatören Postat 29 maj 2009 Författare Postat 29 maj 2009 blev en ny fjärilsfisk idag....Chaetodon rafflesi - Storfjällig fjärilsfiskhttp://se.reeflex.net/tiere/453_Chaetodon_rafflesi.htm Citera
Laggeman Postat 29 maj 2009 Postat 29 maj 2009 Kul! Bara att hoppas på att den inte tar alla koraller för dig. Citera
amatören Postat 29 maj 2009 Författare Postat 29 maj 2009 korallera skall ju bort......min stor sps är ju ute för försäljning.skall ju bli ett fowlr Citera
saltishenke Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Nice Kompis kommer på en kaffe paus snart då ! Citera
amatören Postat 18 juni 2009 Författare Postat 18 juni 2009 tjena alla..............då var man hemma från jobbet igen och blir överraskad av att tjejen har köpt en ny dvärgkejsare! En C.argiVar nere i lomma i dag och snackade lite med kenta.....då följde det med 10 gröna cromisar! Man får snart lämna kortet hemma alltså. Citera
saltbjörkan Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 tevligt.. ¨då är det ju daggs för en ny helhets bild tycker jag =) Citera
amatören Postat 19 juni 2009 Författare Postat 19 juni 2009 Tittade in i karet nu på morgonen. Såg att min ena putsarräka göra nåt lustigt.......såg ut som den dansade....fick svaret när jag tittade närmare......mina räkor skall bli föräldrar......hela magen full me ägg.....skit häftigt Citera
amatören Postat 21 juni 2009 Författare Postat 21 juni 2009 rip zebrasoma dijarsdiniirip kardinal bangaii Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.