Postat 12 april 200916 år Nja mer än 3 dvärgkejsare blir det nog inte.Hade inte han en Imperator i Kristianstad för nån vecka sedan??Går den kvar??, I så fall så har den nog gått in sig nu med mat och så.
Postat 12 april 200916 år Författare Nja mer än 3 dvärgkejsare blir det nog inte.Hade inte han en Imperator i Kristianstad för nån vecka sedan??Går den kvar??, I så fall så har den nog gått in sig nu med mat och så.En C.argi hade suttit fint i dit kar....eller en sån kejsare som saltishenke har....oxå jätte fin.jo den går där fortfarande och ser väldigt fin ut, och har sett han äta. Tro mig att det rycker i lädret varje gång jag ser han.....Han får vänta lite till....
Postat 12 april 200916 år Författare Han kanske är din blivande? Mycket möjligt......Men har ju redan haft livet ur 2 innan så jag vet inte om jag skall köpa en till.......kan ju ha nåt i vattnet som just den fisken inte klarar av.....
Postat 12 april 200916 år Författare Då har man haft sin moorish idol i lite mer än en vecka...en och en halv. Den äter med glupsk aptit av både seaveggis och angel formula. En mycket rolig fisk att ha i sitt kar.
Postat 19 april 200916 år Författare jaha....då har ytliggare en vecka passerat och så klart har man inte kunnat hålla sig ifrån saltvattenshandlaren. Denna veckan blev det en c. bisponosis, bandkorall räka och en clown fisk....min andra clown fisk (N)emo började se väldigt nere ut så fick bli en kompis till han!!
Postat 19 april 200916 år Författare Här är ett par bilder på karet och invånare....svårt att fota när alla fiskarna tror att dom är nästa super model.
Postat 19 april 200916 år ser bra ut detta kul med hel bild =) moste ta och komma hem till dej någon dag och se karet live..
Postat 2 maj 200916 år Författare Tack lagge. Det är tjejen som är fotografen i denna familjen. På bilderna ser du den tråden jag menade på idolen.....är nog 8-9 cm lång nu.
Postat 3 maj 200916 år jasså så du har köpt en ny inperator =) avis heheps det bler bara finare och finare bilder
Postat 3 maj 200916 år Författare jasså så du har köpt en ny inperator =) avis heheps det bler bara finare och finare bilderJapp blev en sån .......he he he blev en ett års present från tjejen.Det är tjejen som är superfotografen
Postat 29 maj 200916 år Författare blev en ny fjärilsfisk idag....Chaetodon rafflesi - Storfjällig fjärilsfiskhttp://se.reeflex.net/tiere/453_Chaetodon_rafflesi.htm
Postat 29 maj 200916 år Författare korallera skall ju bort......min stor sps är ju ute för försäljning.skall ju bli ett fowlr
Postat 18 juni 200916 år Författare tjena alla..............då var man hemma från jobbet igen och blir överraskad av att tjejen har köpt en ny dvärgkejsare! En C.argiVar nere i lomma i dag och snackade lite med kenta.....då följde det med 10 gröna cromisar! Man får snart lämna kortet hemma alltså.
Postat 19 juni 200916 år Författare Tittade in i karet nu på morgonen. Såg att min ena putsarräka göra nåt lustigt.......såg ut som den dansade....fick svaret när jag tittade närmare......mina räkor skall bli föräldrar......hela magen full me ägg.....skit häftigt
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.