Gå till innehåll

Rickes Nya 450L Hörnkar!


Ricke

Rekommenderade inlägg

  • Svar 373
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Jag kör adobe Premier Pro eftersom jag jobbar extra som filmare. PGA platsbrist fick jag dela filmen i 2 delar annars kunde jag gjort en längre film ;)

Ska göra mer filmer när jag får det riktiga ljuset över karet då blir kvalién bättre oxå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Streamad flashfilm suger i kvalité tyvär, annasr kunde jag gjort det. Får göra många smådelar sen i framtiden Ca 25sek film kan jag lägga upp i samma fil med denna kvalité.

Jaja Åter till min fråga om Ljuset över karet, vilket skulle vara bäst? 150W eller 250W sen funderar jag på om det ska vara 2x24W eller 2x39W, Nån har någon tanke?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter själv med ett kar med samma mått och funderar också på ljuset. Jag kommer nog köra med en 250w i mitten och t5 runt om.

Blev inge Mh kommer köra med T5 jag med. Vad för armatur kommer du köra på? Jag kommer bygga en egen, har köpt lysrörshållare idag 4*39w vet ej hur jag ska få plats med fler än, men de ska jag klura på.

Vad för mått har du på karet?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köra på 6x39W och det är en byggsats som precis får plats över karet.

Mina mått på karet är 107x107x60

Var även hemma hos Jaken här på guiden i onsdags och fick lite frags som nu är i burken. Ska ta lite bilder senare i helgen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blev inga bilder än, men tog lite roliga små filmer istället enjoy :)

får gärna användas i artregistret!

Kul med lite film. Om du vill får du gärna länka till dessa filmer i ett inlägg under respektive art eller så lägger du dom där med en gång.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...