Laggeman Postat 28 augusti 2009 Postat 28 augusti 2009 Klockrent! Dags att man kommer och ser detta live! Citera
kenta Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 Öppet Hus lördagen den 26 september - kentaÖppet Hus lördagen den 26 septemberNu börjar vi bli klara med hus och trädgård, lite el-prylar fattas, golvlistor och annat småskit är kvar och mitt akvarium börjar att se bra ut. Det är dock mycket kvar ännu, men det får ta sin tid !Lördagen den 26 september kl.15.00 öppnar vi dörrarna och för er som vill komma och titta på vårt akvarium. Vill ni även koppla av med lite öl, vin mm får gärna sova över. Det är bara att "maila" via min profil så bokar vi in er, vi har plats för ett eller två bilgäng.Ni får även gärna "maila" via min profil om ni tänker att dyka upp så vet vi på ett ungefär hur många som kommer så vi kan duka upp lite små o gott för alla.Väl fått ert intresse så skickar vi över vår adressVälkomna till Flädie ( strax utanför Lund )Kent och Karin Citera
Mrlucifer Postat 30 augusti 2009 Postat 30 augusti 2009 skriv upp mig på detta ... kommer mer än gärna och stannar gärna över natten :=) Citera
kenta Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Nu börjar vi bli klara med hus och trädgård, lite el-prylar fattas, golvlistor och annat småskit är kvar och mitt akvarium börjar att se bra ut. Det är dock mycket kvar ännu, men det får ta sin tid !Lördagen den 26 september kl.15.00 öppnar vi dörrarna och för er som vill komma och titta på vårt akvarium. Vill ni även koppla av med lite öl, vin mm får gärna sova över. Det är bara att "maila" via min profil så bokar vi in er, vi har plats för ett eller två bilgäng.Ni får även gärna "maila" via min profil om ni tänker att dyka upp så vet vi på ett ungefär hur många som kommer så vi kan duka upp lite små o gott för alla.Väl fått ert intresse så skickar vi över vår adressVälkomna till Flädie ( strax utanför Lund )Kent och Karin Citera
Patrik Steen Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Riktigt snyggt Kar Kent verkligen!! men jag tror fortfarande inte du ser dina Slamkrypare så lätt som du sa till mig i affären:smiley24:dem har ju en del space om man säger så Citera
kenta Postat 11 september 2009 Postat 11 september 2009 Öppet Hus lördagen den 26 septemberNu börjar vi bli klara med hus och trädgård, lite el-prylar fattas, golvlistor och annat småskit är kvar och mitt akvarium börjar att se bra ut. Det är dock mycket kvar ännu, men det får ta sin tid !Lördagen den 26 september kl.15.00 öppnar vi dörrarna och för er som vill komma och titta på vårt akvarium. Vill ni även koppla av med lite öl, vin mm får gärna sova över. Det är bara att "maila" via min profil så bokar vi in er, vi har plats för ett eller två bilgäng.Ni får även gärna "maila" via min profil om ni tänker att dyka upp så vet vi på ett ungefär hur många som kommer så vi kan duka upp lite små o gott för alla.Väl fått ert intresse så skickar vi över vår adressVälkomna till Flädie ( strax utanför Lund )Kent och Karin Citera
kenta Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Såja,då är ni välkomna alla som har anmält er till öppet hus, ca 45stvi kommer att bjuda på....gissa !kent o karin Citera
Keek Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 grillad självdöd fisk från zoogiganten ? Citera
kenta Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 jag hoppas på kakor =)hahahaha, Kenneth är närmast.... Citera
Yodelking Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Jaså, på det viset... då är nog kladdkaka ännu närmre? Citera
mrbrandin Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Tack för idag Kent. Super trevligt, god sushi med Underbart kar/rev verkligen en inspiration för framtida planer.Mvh Peter Citera
amatören Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Får hålla med....grymt kar. Enda som var tråkigt var att man inte kunde stanna längre. Citera
saltbjörkan Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 tack kenta för en trevlig treff..hoppas det blir fler =) Citera
Keek Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Tack Kenth och Karin för en trevlig eftermiddag med god mat och ett härligt kar. Bilderna ger det inte rättvisa det måste ses på plats. favoriten var såklart Acanthurus lineatus hehe vilket krutpaket Citera
JFerm Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Tack än en gång för gästfriheten, jättetrevligt Underbart kar och vackert hus... Citera
Yodelking Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Någon som tog bilder på träffen?Ja... jag har 48 bilder... men inte så mycket på träffen direkt.. jag har foto på akvariet, sen var där nog en bild där det kom med en eller två personer... Faktiskt, så var det helt fantastiskt... När jag varit där en timme så såg jag att det stod en stor platt-tv i mitten av rummet. Den missade jag helt, fast jag passerade den på väg till akvariet... Jag är mycket imponerad, och håller med om att foto inte kommer till sin rätt. Citera
Patrik Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 super snyggt kentablir lite avundsjuk....hälsa karin Citera
André Postat 26 september 2009 Postat 26 september 2009 Tack för titten och tack för sushin den var riktigt god.Det var trevligt att testa den nye kameran.Här kommer de bilder jag tog blev runt 80st Citera
Ted-m Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 sushi tykte det fattades lite fiskar ;PNotera bild 10 tv avstängd säg mig hur ofta man har en sådan folksamling hemma och tv´n är avstängd.Skulle jag inte bo så förbaskat fel (Norrland) så skulle jag med svängt förbi.Kanonkar!!!PS.Glömde ta kort på kärnkraftverket utanför som försörjer karet med el. Citera
_Manne_ Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 Kanon fin kar kenta.! trevligt att man fick göra ett besök.. ett klart inspererande kar som säkert gav många lite uppgraderings tankar..mvh Mannebra andré att det blev lite bilder på öppet hus dagen.! Citera
Yodelking Postat 27 september 2009 Postat 27 september 2009 jag ska försöka att slänga upp bilder här i eftermiddag/kväll Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.