mr_alex Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 var kan jag köpa hepaus(palettkirurg) i stockholm..har kollat runt men många har slut..någon som vet??och var kan man köpa achilles..(vill veta till framtiden..) Citera
Sillen Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Achilles är en extremt svår fisk vilket gör att jag tycker att du ska läsa MASSOR innan du ger dig på den. Dock en av de vakraste fiskarna enligt mig.Paletten tror jag inte ska vara några problem att få tag på. Jag skulle kolla runt bland länkar och svenska affärer och ringa till handlarna och höra om de har hemma. Dock såg jag senast i går att Royal Zoo i Västerås hade hemma senast i går. Citera
OskarW Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Jag vet att bromma zoo har åtminstånde en hepatus i deras clownhotell..... RIng triton också... har för mig att jag gå ett par där i förrgår.. Citera
Mörkösture Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 korallrevet i södertälje hade fått in runt 20 st i förrgår.. Citera
zeke66 Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 korallrevet i södertälje hade fått in runt 20 st i förrgår..Dom går i karantän till nästa vecka i alla fall..Bra att veta men man kan ju boka =) Citera
stigigemla Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Hepatusen blir också stor. Jag har sett en på ungefär fyra hekto. Citera
Sillen Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Lite info finns här: http://se.reeflex.net/tiere/524_Paracanthurus_hepatus.htm Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.