Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 277
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
gaahaa så vackert =)

den röda Bta anemonen lyser ju säg till när du ska sälja den så kommer jag till göterbog hehe..

kejsaren är också vacker är den på korallerna någor?

Gillar med anemonen och jag har flera spekulanter om den skulle dela sig. kejsaren har inte varit på någon korall jag var lite orolig att den skulle ge sig på min catalafyllia men han har inte rört den heller

Postat
Gillar med anemonen och jag har flera spekulanter om den skulle dela sig. kejsaren har inte varit på någon korall jag var lite orolig att den skulle ge sig på min catalafyllia men han har inte rört den heller

skönt.. man ser allt fler som kör med kejsare i revkaren trots att de inte ska vara revsäka men de värkar ju som det fugerar?

Postat

där man sätter fast slangen på kylaren gick rätt av häromdan rena turen att jag var hemma kom väl ut 1å1halv liter på golvet men det kändes som hundra liter ny plugg är beställd och skickad kommer nog nästa vecka :(

Postat
Ajdå, har du koll på varför den gick av? Tänkte på ifall det fanns något som du kunde förstärka upp så det inte händer igen.

Inget man kan förstärka bara att beställa ny plugg. tror den var skadad från frakten

Postat

inga som helst problem han simmar runt å tycker han är snygg. Den är inte så skygg som andra navarcus jag sett utan är framme hela tiden

Postat

Om han nu är framme hela tiden så kanske du kan få en bild till på honom? ;)

Kul att det funkar! Matar du med någon speciell mat nu, eller äter den av det som ges?

Postat

kör nåt foder runda kulor å det äter han samt artemia. Bild kommer det är ju det här med att putsa rutorna borde skaffa en robot som gör det

Postat
Aj Leif, den svider säkert på några. ;)

John, kan du kanske ta en helbild på karet med all belysning igång sen också?

Ska fixa lite bilder. Ang frugan så är det så att lämnar leifs fruga honom så går han tillbaks till stenåldern eftersom han knappt kan koka tevatten :)

Postat

Här kommer lite kjesarbilder som efterfrågats har äntligen gjort rent rutorna lite vattnet kan se lite mjölkigt ut eftersom jag har hällt i coralsnow

post-1321-14468916853595_thumb.jpg

post-1321-14468916853716_thumb.jpg

post-1321-14468916853828_thumb.jpg

post-1321-14468916853932_thumb.jpg

• Skapa Ny...