Gå till innehåll

Vad händer på "hemliga forumet"?


Jaken

Rekommenderade inlägg

@ moderatorerna - ändra loggan till "Jag stödjer Saltvattensguiden.se ekonomiskt" så slipper vi hela den här debatten och ingen blir uppretad om ni frågar vart bidragsgivarna tycker att pengarna skall användas till.

MVH Lasse

Precis som Stig skriver ovan, vi lyssnar noga på debatten i denna tråd. Vi ska diskutera ditt konkreta förslag enligt ovan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

@ moderatorerna - ändra loggan till "Jag stödjer Saltvattensguiden.se ekonomiskt" så slipper vi hela den här debatten

MVH Lasse

Lasse det verkar som budskapet med mitt photoshopande gick in ändå :) subliminal perception skall icke underskattas. Att jag blir beskylld för att göra inskränkningar på upphovsrättsliga skyddet av bilden när jag endast gör en konstnärlig parafras är nästan i samma nivå som Glocalnet.

Jag är håller helt med om att de som är betalande stödmedlemmar ska ha rösträtt vad pengarna skall användas till, men "hemliga forum" är jag starkt emot och de är endast kontraproduktiva. Och det är ju faktiskt vad som händer på hemliga forumet som var den ursprungliga tanken med tråden.

Om dessa omröstningsfrågor istället skulle vara öppna även för oss "andra" att beskåda så skulle kanske fler pytsa in hundringen för att få rösta i just den frågan de brinner för. Kanske till och med jag om tex föreningen skulle ha en omröstning huruvida de skall skänka överskottet till sjukhuset som hade inbrott.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, Jaken, för dina synpunkter,

Ditt budskap har verkligen gått fram ;)

Vi tar till oss det där med loggor och ser vad vi kan göra åt den saken. :)

...och som jag sade tidigare, "hemliga tråden" är nu avrundad.

...vad sägs om att passa på att skriva artiklar, göra översättningar eller andra saker nu när energinivån och adrenalinet är uppe hos oss alla ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har du missförstått mig Jaken - jag har inte beskyllt dig för att göra någon intrång i något upphovsskyddat - det sk-r jag fullständigt i. Jag reagerade på att en "tung" person med mycket genomslagskraft körde in en logga som visade att han inte stödde SG och sände en sublim signal :) att det var ok att inte stödja SG ekonomiskt.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, Jaken, för dina synpunkter,

Ditt budskap har verkligen gått fram ;)

Vi tar till oss det där med loggor och ser vad vi kan göra åt den saken. :)

...och som jag sade tidigare, "hemliga tråden" är nu avrundad.

...vad sägs om att passa på att skriva artiklar, göra översättningar eller andra saker nu när energinivån och adrenalinet är uppe hos oss alla ;)

Helt rätt Calle nu lägger vi energin på att skriva i trådar och översätta Reeflex istället. Jag tycker ni kan stänga tråden då frågan känns utagerad.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest
Detta ämne är stängt för fler inlägg

×
×
  • Skapa Ny...