Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

En liten uppmaning till fiskhandlarna! Själv känner jag det största behovet av att sprätta pengar på söndagar men då är (i stort sett) alla akvarieaffärer stängda. Tror däremot tt jag aldrig besökt en affär på mån/tisdagar men då är det minsann öppet. Varför inte byta ut öppna mån/tisdagar mot dito söndagar? Kanske är jag som har knepiga shoppingvanor men har även pratat med andra som uttryckt samma önskan.

Postat

Låter som ett internt problem i Stockholm - jag brukar göra ett besök i en Skånebutik utanför Lund när jag är därnere då och då (på söndagar).

MVH Lasse

Postat
Låter som ett internt problem i Stockholm - jag brukar göra ett besök i en Skånebutik utanför Lund när jag är därnere då och då (på söndagar).

MVH Lasse

Skåne är alltid Skåne, här fungerar allt alltid ;)

Sådär ja, då var tredje världskriget startat -ciggar-

Postat

Vi i stockholm tjänar så bra till motsatt för resten av landet så vi kan ta ledigt och åka och handla mitt i veckan.

Jag trodde du bodde i butiken "greger", ser så ut ibland i varje fall.

Postat

Vore riktigt najs, speciellt för mig som bor 25 mil från närmsta saltbutik. På vardagar hinns inte, dock på lördagar om man hunnit återhämta sig tillräckligt från kvällen innan.

Fast handlarna vill väl ha ledigt på söndagar som vanligt folk antar jag, helt förståeligt :)

Postat

....och folk undrar varför keith Richards plötsligt ser yngre ut än mig - sist Lasse var i butiken, var det en annan kund som undrade om det var min grabb som hälsade på.......:-(

Postat
För sjutton Christer ! Inser du inte hur dyrt det skulle bli om vi kunde shoppa loss på söndagar åxå

-skrattar hysteriskt

Det sägs ju att det inte går att spara sig ur en ekonomisk kris så nu är det nog som Leffe säger: ställ in en säng i butiken!

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...