Arcticreef Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 En liten uppmaning till fiskhandlarna! Själv känner jag det största behovet av att sprätta pengar på söndagar men då är (i stort sett) alla akvarieaffärer stängda. Tror däremot tt jag aldrig besökt en affär på mån/tisdagar men då är det minsann öppet. Varför inte byta ut öppna mån/tisdagar mot dito söndagar? Kanske är jag som har knepiga shoppingvanor men har även pratat med andra som uttryckt samma önskan. Citera
jontebgood22 Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 í gbg har både ciklidhuset och marinakvariumet öppet söndagar Citera
Arcticreef Postat 18 oktober 2008 Författare Postat 18 oktober 2008 í gbg har både ciklidhuset och marinakvariumet öppet söndagar Så det är alltså bara i Sthlm som akvariehandlarna går i högmässan... Citera
zooks Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Det är väl så att alla vi som jobbar på vardagarna oftast inte hinner handla då, så helgöppet är helt klart att föredra för min del! Citera
Arcticreef Postat 18 oktober 2008 Författare Postat 18 oktober 2008 Ja men du vet hur de är där...Stämmer. För att inte tala om norra förorter som Täby... Citera
Christer T Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 I varjefall någon söndag i månaden vore kalas tycker jag. speciellt den ökända butiken med position 18°03'09''O, 59°26'18''N. Citera
greger Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Jag får se om jag kan klämma in en säng nånstans i butiken.............. Citera
Lasse Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Låter som ett internt problem i Stockholm - jag brukar göra ett besök i en Skånebutik utanför Lund när jag är därnere då och då (på söndagar).MVH Lasse Citera
Jens Netteberg Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Låter som ett internt problem i Stockholm - jag brukar göra ett besök i en Skånebutik utanför Lund när jag är därnere då och då (på söndagar).MVH LasseSkåne är alltid Skåne, här fungerar allt alltid Sådär ja, då var tredje världskriget startat Citera
oveb Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 För sjutton Christer ! Inser du inte hur dyrt det skulle bli om vi kunde shoppa loss på söndagar åxå Citera
Goranius Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Vi i stockholm tjänar så bra till motsatt för resten av landet så vi kan ta ledigt och åka och handla mitt i veckan.Jag trodde du bodde i butiken "greger", ser så ut ibland i varje fall. Citera
Lasse Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Du får stöd från västra flanken Jens MVH Lasse Citera
Jens Netteberg Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Du får stöd från västra flanken Jens MVH LasseMan bugar och bockar Citera
Matt_HiHat Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Vore riktigt najs, speciellt för mig som bor 25 mil från närmsta saltbutik. På vardagar hinns inte, dock på lördagar om man hunnit återhämta sig tillräckligt från kvällen innan.Fast handlarna vill väl ha ledigt på söndagar som vanligt folk antar jag, helt förståeligt Citera
zeke66 Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 Jag får se om jag kan klämma in en säng nånstans i butiken..............Ha ha leffe i bland blixtrar du till Citera
greger Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 ....och folk undrar varför keith Richards plötsligt ser yngre ut än mig - sist Lasse var i butiken, var det en annan kund som undrade om det var min grabb som hälsade på.......:-( Citera
jontebgood22 Postat 18 oktober 2008 Postat 18 oktober 2008 ojoj... kanske dax att stänga ett par dagar till då leif så du inte ser ut som Lasses farfar snart Citera
Arcticreef Postat 19 oktober 2008 Författare Postat 19 oktober 2008 För sjutton Christer ! Inser du inte hur dyrt det skulle bli om vi kunde shoppa loss på söndagar åxåDet sägs ju att det inte går att spara sig ur en ekonomisk kris så nu är det nog som Leffe säger: ställ in en säng i butiken! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.