Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

anemonen klara natten =)

men den ser inte br ut bra hänger där.. vet inte hur jag ska få clownerna att inte vara där.

funerar på att ta upp den och köra den i en balja i karet men då får den ingen cirkulation villket inte är bra ju =S hmm aja får smaka på de..

sen satt jag och räknar på karet vad man laggt ut denhär tiden man hafft denna hobby phuu skulle jag inte gjort =)

slut summa 23500:-

och de är då bra på fisk och teknik inga spårämne salt mm..

• Svar 289
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Idag var jag på ZG för att prata med dom om vad jag skulle göra med min cyione ( eller hur man nu stavar de)

dom rekomenderade starkt aqua medic Antired så jag köpte en sån flaska och slo på effter alla konstens regler Jäklar vad skummaren skumma phuu har haft o göra för att tömma skummarkoppen engång var 5 min..

men nu börjar skitet släppa från stenarna så vad det nu envar i flaskan så verka det fugera =)

någon som vet i fall jag kan ha aktivt kål i nu eller jag ska vänta ett par dagar?

därimot så är mina clowner störrada i huvet vet inte vad det är för fel på dom..

DOM biter hål i anemonen Vad ska jag göra? befarar att den kommer få åka med toa stolen i morgon tyvär har fott flera småhål i sej =S

bild

post-3353-14468916524002_thumb.jpg

Postat

jo det är tradigt när det integår som man vill men änn värre i fall jag skulle ta kål på de lilla livet bara för att jag skulle försöka holla den i liv =(

blev nog bäst såhär..

Postat

njo de ska jag nog.

men inte just nu det kommer nog drya ett bra tag.

just nu har jag två priuteringar.

1: få rätt på mina vattevärden

2: försöka få till baka mitt intresse för saltvatten =S känner just nu att man har massa saker man måste göra i stället för att de ska vara kul / en hobby kanske fler som känt såhär?

aja får ordna lite bilder till er

Postat

Det där med att intresset svalnar ibland har jag också varit med om, men det kommer tillbaka.

Hela sommaren gick jag och kände att snart är det dags att sälja skiten. Men mitt intresse kom tillbaka för ett par veckor sedan.

Vad det kan ha berott på vet jag inte, men jag tror att det är lite mer av ett vinter intresse, på sommaren finns det så mycket utomhus som lockar.

Men till min stora glädje så märkte jag hur mycket koraller och annat levande hade utvecklats under sommaren.

Håll ut :smiley20:

Postat
Det där med att intresset svalnar ibland har jag också varit med om, men det kommer tillbaka.

Hela sommaren gick jag och kände att snart är det dags att sälja skiten. Men mitt intresse kom tillbaka för ett par veckor sedan.

Vad det kan ha berott på vet jag inte, men jag tror att det är lite mer av ett vinter intresse, på sommaren finns det så mycket utomhus som lockar.

Men till min stora glädje så märkte jag hur mycket koraller och annat levande hade utvecklats under sommaren.

Håll ut :smiley20:

jo de är sant =)

ska köpa alla nya spåämne nästa månad så jag kan komma igång igen =)

nu ska jag ta lite bilder och bjuda på..

Brb

Postat

på dom nya fraggarna är:

bild1: en sps fragg som jag inte vet nanet på med blå polyper

bild2: sps fragg som jag inte har en aning om namn (Grön)

bild3: sps fragg som jag inte heller har en aning om namn (Röd mycket fin)

Bild4: Bonsiträd

Postat

Riktigt fint! Du har inte bara lyckats med insidan av karet du har en riktigt fin möbel också. Mycket avis på karet, och den där igelkottfisken är skit söt. Hur är han/hon, är den "svår"?

• Skapa Ny...