wrang Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Kolla detta klipp från Youtube.Helt sjukt men kul att folk verkligen lägger upp dessa filer på sidanhttp://www.youtube.com/watch?v=BjjRaQ_wHeE Well, at Ocean World, they said that if you lick a Sea Anenome, it would numb your tongue. So, naturally, I asked to try it. The lady seemed fairly surprised, but she allowed me to. It stung the tiniest bit, but it didn't exactly work. It was just numb for a few minutes. But I felt bad for the anenome. Afterwards, it curled in on itself, looking so emo. I think he probably cut himself later. Citera
Virse Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Kolla detta klipp från Youtube.Helt sjukt men kul att folk verkligen lägger upp dessa filer på sidanEller att folk faktiskt hittar dem och tittar på dem ;-) Citera
amatören Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Finns idioter som slickar på grodor oxå..... Citera
DaTrucka Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Ja den sista dåren är väl inte född än antar jag. Fy f-n vad äckligt.Eller att folk faktiskt hittar dem och tittar på dem ;-)HeHe... tänkte samma tanke.Har du lite dötid på jobbet Wrang? Citera
wrang Postat 8 januari 2009 Författare Postat 8 januari 2009 Eller att folk faktiskt hittar dem och tittar på dem ;-)Nja jag sökte på hur man skall dela/fragga anemoner så kom denna uppJa den sista dåren är väl inte född än antar jag. Fy f-n vad äckligt.HeHe... tänkte samma tanke.Har du lite dötid på jobbet Wrang?Inte hadde jag haft ide att slicka på min Stichodactyla haddoni Ne jag é hemma och sjukskriven. Gjorde en vurpa med brädan under JUL så en liten fraktur på Vänsteraxel och mjukdels skador. Börjar jobba igen på måndag lite försiktigt Citera
amatören Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Ne jag é hemma och sjukskriven. Gjorde en vurpa med brädan under JUL så en liten fraktur på Vänsteraxel och mjukdels skador. Börjar jobba igen på måndag lite försiktigtHar du inte hört det wrang?? Undvik alltid första och sista åket!! Citera
wrang Postat 8 januari 2009 Författare Postat 8 januari 2009 Har du inte hört det wrang?? Undvik alltid första och sista åket!!Japp men även proffsen åker ut / kör om kull då å då Citera
Guest saltishenke Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Sjuka folk finns det gott om *L* Citera
Jaken Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Ja vad ska man säga, tidelag är ju inte förbjudet ännu. Citera
Mattias Malmö Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Ja vad ska man säga, tidelag är ju inte förbjudet ännu.Ja hur var det nu - var det inte nåt år sen nån hade haft sex med en val eller delfin eller nåt på nån Sea World?? Citera
Trollsvans Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Stjärnor utan hjärnor... Det här känns som nånting som hade kunnat hamna på Darwin Awards. Citera
petrol Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Ja vad ska man säga, tidelag är ju inte förbjudet ännu.Med en anemon.. kunde inte låta bli. Citera
Christer T Postat 8 januari 2009 Postat 8 januari 2009 Hoppas den stackars anemonen har hämtat sig från chocken. Citera
addo Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Att slicka på en padda ska ju vara roligt iaf... Citera
stigigemla Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Alla groddjur är giftiga. Annars skulle det växa alger på den fuktiga huden. Citera
amatören Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Det är ju inte samma gift i grodor som anemoner va? Citera
stigigemla Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Nej men de skulle också bli överväxa utan skydd. Citera
amatören Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Man slickar ju på grodors ryggar för att få i sig det halosigena (stavning) giftet. Borde ju inte bli samma effekt när man slickar på en anemon?? det är ju ett "dödande" gift. Gifterna används ju av olika anledningar! Citera
Benighted Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Blir kul sen när någon gör det där och får nån trevlig marin bakterie ifrån slemmet på korallen i sig (vibrio eller liknande). Citera
addo Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Blir kul sen när någon gör det där och får nån trevlig marin bakterie ifrån slemmet på korallen i sig (vibrio eller liknande).Dom måste man få in vis sår eller liknande, annars hade det inte varit kul att få en kallsup Citera
Benighted Postat 9 januari 2009 Postat 9 januari 2009 Dom måste man få in vis sår eller liknande, annars hade det inte varit kul att få en kallsup Jo, det har du nog rätt i, men om det där nu blir en ny fluga så kommer nog nån som bitit sig i läppen eller liknande gå o börja suga på en anemon, du vet ju hur folk är . Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.