Gå till innehåll

SJUKA personer - Licking Anenomes


wrang

Rekommenderade inlägg

Kolla detta klipp från Youtube.

Helt sjukt men kul att folk verkligen lägger upp dessa filer på sidan

http://www.youtube.com/watch?v=BjjRaQ_wHeE

Well, at Ocean World, they said that if you lick a Sea Anenome, it would numb your tongue. So, naturally, I asked to try it. The lady seemed fairly surprised, but she allowed me to. It stung the tiniest bit, but it didn't exactly work. It was just numb for a few minutes. But I felt bad for the anenome. Afterwards, it curled in on itself, looking so emo. I think he probably cut himself later.
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Eller att folk faktiskt hittar dem och tittar på dem ;-)

Nja jag sökte på hur man skall dela/fragga anemoner så kom denna upp

Ja den sista dåren är väl inte född än antar jag. Fy f-n vad äckligt.

HeHe... tänkte samma tanke.

;)

Har du lite dötid på jobbet Wrang?

Inte hadde jag haft ide att slicka på min Stichodactyla haddoni

Ne jag é hemma och sjukskriven. Gjorde en vurpa med brädan under JUL så en liten fraktur på Vänsteraxel och mjukdels skador. Börjar jobba igen på måndag lite försiktigt

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blir kul sen när någon gör det där och får nån trevlig marin bakterie ifrån slemmet på korallen i sig (vibrio eller liknande).

Dom måste man få in vis sår eller liknande, annars hade det inte varit kul att få en kallsup ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Dom måste man få in vis sår eller liknande, annars hade det inte varit kul att få en kallsup ;)

Jo, det har du nog rätt i, men om det där nu blir en ny fluga så kommer nog nån som bitit sig i läppen eller liknande gå o börja suga på en anemon, du vet ju hur folk är ;).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...