crille Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fo%3dexpressen%26ArticleID%3d2009\01\12\319051%26SectionId%3dDinapengar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 Sidan är extremt belastad vill jag bara säga.Här finns hela jobb-beskrivningen:http://www.islandreefjob.com/webdata/content/2/59.pdf?ts=1229652407 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 13 januari 2009 Författare Dela Postat 13 januari 2009 hehe, säkert många som söker:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 Ja, de kallar det ju för "The Best Job In The World" och den reklamen de får runt om i världen är nog dyrare än vad lönen för jobbet är. Världsomfattande reklam i en väldigt stor del tidningar och bloggar, för att inte tala om alla forum som skriver om det, precis om vi nu gör. Extremt bra marknadsföring i mina ögon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 13 januari 2009 Författare Dela Postat 13 januari 2009 Ja, de kallar det ju för "The Best Job In The World" och den reklamen de får runt om i världen är nog dyrare än vad lönen för jobbet är. Världsomfattande reklam i en väldigt stor del tidningar och bloggar, för att inte tala om alla forum som skriver om det, precis om vi nu gör. Extremt bra marknadsföring i mina ögon.ja det är smart, skulle vara skoj om dom berättar om den som får jobbet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tenkare Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 Ahh, så var det redan postat och jag har postat i fel avdelning. Sorry Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hansson_1985 Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 det går ju inte att komma in på den sidan.. jag tänkte pröva att söka jobbet.. för skoj skull.. men får pröva sen.. sidan lär ju ha kraschat... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tenkare Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 Fortfarande överbelastad Jag vill ju också söka den. Även om sannolikheten att man skulle få det är låg.EDIThttp://www.tq.com.au/about-tq/careers-at-tq/opportunities-at-tq/opportunities-at-tq_home.cfm?processAction=showJob&job_uuid=C80AA5D3-D71D-3C8C-4740-58CDDCE60683&appendPageTitle=Island%20Caretaker%20Great%20Barrier%20Reef Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trilobite Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 Syrran har sökt. Hon har arbetat med liknande tidigare, den lyxliraren... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 jag kommer defenetivt att söka till detta men sidan fungerar ju inte Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 13 januari 2009 Dela Postat 13 januari 2009 David, klicka på länken som "Tenkare" nu har lagt till här ovan, så ser du hur du gör för att söka. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 jag klickade på den men det står att sidan inte kan visas :S Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 200,000 sökande första 24 timmarna och tydligen så har hemsidan där man söker jobbet redan kraschat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 länken funkade men inte sidan man skall söka ansökan på Detta jobb vore en dröm för mig ! även fast jag inte kanske har så stor chans att få det så vill jag söka men sidan fungerar ju inte ... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 jag komm in på ansökan men när jag väl har fyllt i allt finns det ingen stans att trycka för att skika den ? ? nån som vet hur man skall göra nu ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 Fyllt i? Skall man inte skicka en video? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 Jo, man ska ladda upp en videopresentation på sig själv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 Om man vill synas bland några hundra tusen insända filmer så skall man nog tänka igenom sitt bidrag ordentligt, alternativt ha en helt fantastisk naturlig utstrålning... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 har gjort det redan, men saken är att när jag försöker skika in den så står det bara att sidan inte kan visas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 14 januari 2009 Dela Postat 14 januari 2009 känns jävligt skumt tycker jag . för bra för att va sant är ju just det.kommer att tänka på Nigeriabrev och liknande. eller vanligt Email fiske kanske. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 15 januari 2009 Dela Postat 15 januari 2009 har gjort min ansökan nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 15 januari 2009 Dela Postat 15 januari 2009 Kul lycka till.se bara upp om du blivit "utvald" men dom vill ha 10-20 dollar för ansökningshandlingar eller något annat. då vet vi vad det gick ut på eller hur? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 15 januari 2009 Dela Postat 15 januari 2009 japp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 3 maj 2009 Dela Postat 3 maj 2009 http://sydsvenskan.se/webbtv/article429707/Final-i-varldens-basta-jobb.html Någon som är med ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 4 maj 2009 Dela Postat 4 maj 2009 Jodå jag är med...mentalt iaf. Kroppen ville inte med. Detta var ju nästan för bra för att vara sant trodde först det var ett dåligt skämt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.