Gå till innehåll

Ta bort era "SÅLD" annonser !


saltishenke

Rekommenderade inlägg

Personligen tycker jag det är perfekt att dom ligger kvar eftersom man då kan få ett hum om vad saker å ting kostar. Dels om man planerar att köpa begagnat, och kan på så sett få ett hum om vad kalaset kommer kosta. Eller om man själv ska sälja. Alltid bra att ha en referens på vad ett rimligt pris kan ligga på.

Dock är annonser utan pris ganska ointressanta att ha kvar, men de prissatta annonserna som är markerade "Såld" finner iallafall jag som ytterst informativa!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Grejen är den att köp å sälj ligger i separat applikation på servern, även om man tar bort annonsen så försvinner inte länken i forumet.

Då får man bara meddelandet att produkten inte längre finns i databasen, om annonsen är borttagen (det är mer irriterande tycker jag). Tycker själv det är bättre att man markerar annonsen såld istället. Då får man lite koll på vad sakerna kostar mm...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Personligen är det ofta av lathet, det går mkt snabbare att klicka på såld än att ändra annonsen, markera ta bort och sen ta bort den. Hade uppskattat en funktion för att ta bort annonsen direkt på första sidan för annonsen(vore lite pinsamt om det redan finns men jag har inte sett den iaf)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom programmet för köp/sälj inte är en del utav forumet, utan man bara får upp en länk till den delen så fort någon lagt in en annons, så kan forumets programvara inte känna av ifall man sedan har tagit bort annonsen.

Att låta annonserna ligga kvar ifall de är sålda är en klar hjälp för de som vill sälja sina saker, men inte vet vad de kan vara värda. Detta har vi fått respons på förut, och som det är idag så kommer vi fortsätta med det även i fortsättningen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...