a.nilson Postat 4 oktober 2009 Författare Postat 4 oktober 2009 I går inhandlades en Acanthurus coeruleus (tror jag), Naso elegance samt en Alveopora. Citera
_Manne_ Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 I går inhandlades en Acanthurus coeruleus (tror jag), Naso elegance samt en Alveopora.naeee! jag vill ha en liten n.elegans ! var köptes firren ?mvh manne Citera
Bengan Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Ska bli kul att se Anders! Snygga bilder! Har du köpt kamera? Citera
a.nilson Postat 4 oktober 2009 Författare Postat 4 oktober 2009 Ska bli kul att se Anders! Snygga bilder! Har du köpt kamera?Nä. Jag fotade med min iPhone. Citera
a.nilson Postat 4 oktober 2009 Författare Postat 4 oktober 2009 naeee! jag vill ha en liten n.elegans ! var köptes firren ?mvh manneKöptes på andra sidan Sundet. Citera
_Manne_ Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 Köptes på andra sidan Sundet.aaa, se där.. trevlig liten tripp antar jag med tanke på inköpen..bilder hade varit kul på fisken.!mvh manne Citera
amatören Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 ha ha ha manne ....Naso elegance är i ropet nu..... Citera
a.nilson Postat 4 oktober 2009 Författare Postat 4 oktober 2009 aaa, se där.. trevlig liten tripp antar jag med tanke på inköpen..bilder hade varit kul på fisken.!mvh manneBilder kommer inom kort. Citera
amatören Postat 4 oktober 2009 Postat 4 oktober 2009 ja tar du så gryma bilder med mobilen så fortsätt att fota med den. Citera
a.nilson Postat 4 oktober 2009 Författare Postat 4 oktober 2009 Kommer bilder imorgon om dom vill va med på bild. Citera
a.nilson Postat 5 oktober 2009 Författare Postat 5 oktober 2009 snyggt AndersTackar.Den 11/10 så har karet varit igång 5mån, så det lär dröja ett tag till innan jag börjar bli nöjd. Citera
a.nilson Postat 5 oktober 2009 Författare Postat 5 oktober 2009 Det var inte en Acanthurus coeruleus utan en tennentii. Citera
a.nilson Postat 5 oktober 2009 Författare Postat 5 oktober 2009 (ändrat) Det kommer..... Ta d nu lit lugnt. Ändrat 5 oktober 2009 av a.nilson Bidde fel Citera
Laggeman Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Hur går det med fiskfångandet Anders, har du fått upp den sista gulingen också? Citera
a.nilson Postat 6 oktober 2009 Författare Postat 6 oktober 2009 Hur går det med fiskfångandet Anders, har du fått upp den sista gulingen också?D går inget vidare. Väntar på att Draken ska ta honom. Tror inte jag har sån tur igen som jag hade med den andre. Citera
a.nilson Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 Tror att min banggai släpper sina yngel inatt. Ska försöka fånga dom nu om det går dvs. Citera
Yodelking Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Den bilden på gulingen är väl värd att den sitter itu några koraller! Vilken bra bild!!Skoj att du får lite banggaier. Ska du föda upp dem, eller ska de bli "mat" till de andra fiskarna? Citera
a.nilson Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 Den bilden på gulingen är väl värd att den sitter itu några koraller! Vilken bra bild!!Skoj att du får lite banggaier. Ska du föda upp dem, eller ska de bli "mat" till de andra fiskarna?Gulingen ska ut. får jag bara upp banggai avkomman så ska jag försöka dra upp dom till lagom storlek o sälja dom. risken är ganska stor att det blir drakmat annars.. Citera
stigigemla Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 En esam okinawaegobi har ingen anledning att störa korallen. Den lägger inte ägg ensam. Citera
a.nilson Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 En esam okinawaegobi har ingen anledning att störa korallen. Den lägger inte ägg ensam.Just nu håller den till i Bengans största korall som e på besök här så nu får min millipora chans att hämta sig. Citera
amatören Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 skoj att dom har fått yngel. Hur stor är din naso? Citera
a.nilson Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 skoj att dom har fått yngel. Hur stor är din naso?Nu ger det sig om jag får upp dom i tid, förra gången var alla uppätna på morgonen. Min naso är ca 15cm +- 1-2cm av samma anledning som du. Citera
Freddi Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Lycka till med fångsten, kan bli en lång kväll och natt!!! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.