mrbrandin Postat 30 november 2009 Dela Postat 30 november 2009 Jäkligt snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 30 november 2009 Dela Postat 30 november 2009 ja verkligen kanon snyggt, och det ser bättre ut med ljus möbel faktiskt. Får lov att komma förbi nån dag och se det live. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 2 december 2009 Författare Dela Postat 2 december 2009 Akvariet i dagsljus. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 2 december 2009 Dela Postat 2 december 2009 Läckert Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 2 december 2009 Författare Dela Postat 2 december 2009 Tack tack Tänkte fråga vad ni säger om en Odonus Niger i karet? Jag är lite inne på den. Men är lite skeptisk pga räkorna, musslan, sjöborren samt fiskarna... Vad sägs? Läste många trådar här och de flesta säger att den är revsäker men man hör juh lite också... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 2 december 2009 Dela Postat 2 december 2009 Jag har haft 2 stycken odonus niger, den ena var en mönsterinvånare den åt aldrig nåt annat än det som det var meningen att den skulle äta.Den andra klippte en mandarin på mitten.. så det är nog lite olika det där. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 24 december 2009 Författare Dela Postat 24 december 2009 God Jul till Alla Er på Saltvattensguiden!:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co:smilie_co Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
milk Postat 25 december 2009 Dela Postat 25 december 2009 har själv haft en blå tryckare och den var ett riktigt praktexpemplar. rörde inget i akvariet förutom maten som den var väldigt snabb att ta före de andra. men som sagt så är det väldigt olika. det bästa är ju kanske att se i butik om de går med andra fiskar och se hur de uppför sig. såg att de hade två fina på bromma zoo som var lite mer turkosa än svarta vilket jag tycker är finare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 25 december 2009 Dela Postat 25 december 2009 det blev väldigt snyggt med den vita möbeln, var kommer den ifrån? är det också ikea skåp ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 25 december 2009 Författare Dela Postat 25 december 2009 Tack för rådet men jag skippade den. orkar inte chansa... har själv haft en blå tryckare och den var ett riktigt praktexpemplar. rörde inget i akvariet förutom maten som den var väldigt snabb att ta före de andra. men som sagt så är det väldigt olika. det bästa är ju kanske att se i butik om de går med andra fiskar och se hur de uppför sig. såg att de hade två fina på bromma zoo som var lite mer turkosa än svarta vilket jag tycker är finare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 25 december 2009 Författare Dela Postat 25 december 2009 Tack är själv väldigt nöjd, bara att den blir klar nån gång... fortfarande är det handtag på sidoskåpen som saknas samt en list... Nej denna gång var det en snickare som gjorde det hela. det blev väldigt snyggt med den vita möbeln, var kommer den ifrån? är det också ikea skåp ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 27 december 2009 Författare Dela Postat 27 december 2009 (ändrat) PS: Är det någon som vet vad bild nr 31 ( sista bilden) kan vara. menar det som finns på stenen? Ändrat 28 december 2009 av alex t Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 1 januari 2010 Dela Postat 1 januari 2010 Snygg uppdatering Alex, verkligen gillar hur du fått till det.Angånende bilden: kan det vara nån form av svamp som växer på stenen, jag har det på min men det liknar inte din vare sig i färg eller utseende, med det är väl från art till art skulle jag gissa på. om det är det så är det ingen fara att låta det vara kvar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 9 januari 2010 Författare Dela Postat 9 januari 2010 Försöker lära mig en systemkamera så akvariet får vara försökskaninen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 9 januari 2010 Dela Postat 9 januari 2010 Ser bra ut, bilderna också! /Gustaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 9 januari 2010 Dela Postat 9 januari 2010 Skit snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 9 januari 2010 Dela Postat 9 januari 2010 snyggt nu är det bara helbilden som saknas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 9 januari 2010 Författare Dela Postat 9 januari 2010 Tackar ville ta helbild men det var för ljust får väl ta en bild nu. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 9 januari 2010 Författare Dela Postat 9 januari 2010 Lite dåliga helhetsbilder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chaboo Postat 9 januari 2010 Dela Postat 9 januari 2010 Nu är det bara snorkel och cyklop som saknas Riktigt fint akvarium, får man dyka!? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 9 januari 2010 Författare Dela Postat 9 januari 2010 Micke bara du får dyka! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 9 januari 2010 Dela Postat 9 januari 2010 Snyggt, är det blixten som står vid sidan om karet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 9 januari 2010 Författare Dela Postat 9 januari 2010 Snyggt, är det blixten som står vid sidan om karet blixten som står vid sidan av karen? vad tänkte du på? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 9 januari 2010 Dela Postat 9 januari 2010 Äh var mer att det stod en stor silver lampa vid sidan på ena kortet hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alex t Postat 10 januari 2010 Författare Dela Postat 10 januari 2010 aha nej... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.