Mrlucifer Postat 9 augusti 2009 Dela Postat 9 augusti 2009 skumt som faro ...aja får mixtra sen när skalle värken är borta ... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 25 augusti 2009 Författare Dela Postat 25 augusti 2009 Jag har något problem med menyvalet 'Nya inlägg'. Oavsett om jag väljer- Senaste dygnet- Senaste veckan- Senaste 4 veckornaså får jag enbart upp inlägg för de senaste 24 timmarna.Har löst detta nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 25 augusti 2009 Dela Postat 25 augusti 2009 Har löst detta nuNu när jag testar så ser jag att du löst det, perfekt:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 26 augusti 2009 Dela Postat 26 augusti 2009 En fråga:Jag kör på hög upplösning och då blir den nya designen väldigt vid, framförallt om man försöker skriva text med bilder mellan raderna. Går det att trycka ihop framförallt bloggarna så man får en spalt i mitten - något liknande detta exempel - kanske inte så smalt men mer åt det hållet http://www.zoopet.com/forum/blog.php?b=8108MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.