Gå till innehåll

Ny server och ny design ny programvara


Rekommenderade inlägg

Hejsan.

Jag har hjälp saltvattensguiden.se att uppgradera sida med både server flytt till en nyare server, Ny design och den nya programvaran som forumet bygger på.

Uppskattar därför att ev fel eller roser postas i denna tråden så löser vi ev fel allt eftersom.

Varmt välkomna tillbaka

Frilansande tekniker

/Christian

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Förr har man kunnat klicka på länken "Nya inlägg" eller något sådant, under ens namn uppe till höger, även när man är inne i en tråd, den länken och den undre menyraden är borta numera.

märkte det också, vill gärna att funktionen hittar tillbaka..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sidor "börjar" laddas in långsammare, men i gängäld verkar det som om hela sidan, inklusive bilder, laddas färdigt på en gång. Stora trådar med bilder från externa källor har jag inte provat än så länge, men det känns som om den "nya" sidan flyter på bra.

Möjligen vill jag däremot klaga på att den är lite för ljus. Inte provat, men det känns nästan som om den kan bli jobbig att sitta och titta på länge. (Jag har inte heller tittat efter om det finns alternativa teman än...) Jag återkommer med om jag känner att den blir jobbig på sikt, just nu känns det över lag rätt ok, lite ovant, men ok.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Du stavar fel. Det skall inte vara giud utan guid. Vi har reggat några vanliga felstavningar och kanske pekar de inte mot den nya servern. Vi får kolla upp.

ojdå, skrev fel här i forumet, men snabblänken jag har är rättstavad. använder jag den så kommer jag till www.box.se

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...