Vargklo Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Ja, jag ser verkligen fram emot det hela! Citera
pwin Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Ja, det blir en av årets salta höjdpunkter. Citera
Dykaren Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Det svider verkligen i hjärtat, men Drakfisken kan inte vara med. Hade så grymt gärna träffat Peter Schmiedel som är något av en idol för en odlar-wannabe som mig. Hoppas det blir en toppenträff och något som återkommer årligen. Nästa år är jag där garanterat!Have fun!//Hans Citera
Norberg Postat 23 oktober 2009 Författare Postat 23 oktober 2009 Jättekul att så många ser fram emot morgondagen!Alla är varmt välkomna!Glömm inte att ta med lite skojigt till auktionen. Citera
petnym Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Tack Norberg, Wilhelm och övriga i Linköpings akvarieförening för en kanonbra dag med många intressanta föredrag! också kul att få träffa en massa kända namn härifrån. Citera
Vargklo Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Tack för en fantastiskt anordnad konferens! Det var oerhört imponerande hur ni lyckades klämma in så mycket kompetenta och givande föredrag på en och samma dag. Som vanligt jättetrevligt att träffa nya ansikten också.Än en gång - en oerhört givande dag! Citera
Benighted Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Tack Norberg och Linköpings Akvarieförening som anordnade denna härlig dag i saltets tecken Och butikerna som kom och visade och sålde prylar så klart Bra och intressanta föredrag och tack till alla föredragshållarna också såklart!Kanon initiativ som jag verkligen hoppas blir en tradition Kul att se en del av dem man snackat med här även om man inte kunde känna igen alla Citera
junros Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Tack så hemskt mycket för denna dagen =D var jätte trevligt och jag hoppas att det kan bli nån sorts tradition utav det här =) mycket intressanta föredrag, fina fraggar hos ted och en riktigt fin fragg via auktionen =) tack än en gång =) Citera
Bygert Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Jo det här var en höjdare, verkligen roligt att någon satsar på att ta in även föredragshållare som inte finns alldeles nästgårds. Det var både intressant och trevligt, hoppas detta återkommer, är jag inte uppbokad på nåt annat så packar jag boklådorna och åker igen. Citera
Vargklo Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Lite bilder från konferensen:Utställningen:Norberg inledde konferensen:Föredrag av Tomas Ländström:Föredrag av Peter Schmiedel:Föredrag av Jens Kallmeyer:Akution: Citera
pwin Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Ett stort tack till Tommy och alla andra i Linköpings Akvarieförening för en riktigt bra arrangerad dag!Ni hade hittat och tagit hit bra föreläsare som verkligen hade föreläsningar med intressant innehåll, och med många nya synvinklar och värdefulla erfarenheter som jag inte hittat i några böcker hittills. Kan säker rädda en från några misstag.Bildspelet som hela tiden gick i bakgrunder var en upplevelse i sig, fantastiska undervattensbilder i världsklass!Det var också kul att handlare passade på att visa nyheter och delar av sitt sortiment, detta gjorde dagen till komplett saltvattens upplevelse..Till er som missade detta, kan jag bara säga att ni missat årets saltvattens akvaristiska höjdpunkt. Det vore kul om vi i Sverige kunde ha en årlig saltvattensdag, Linköping ligger väldigt bra till geografiskt så jag hoppas ni orkar driva detta vidare till en tradition. Citera
Christer T Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Kan bara instämma med föregående inlägg och hoppas på att detta blir ett årligen återkommande evenemang.Christer T Citera
salta wille Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Det vore kul om vi i Sverige kunde ha en årlig saltvattensdag, Linköping ligger väldigt bra till geografiskt så jag hoppas ni orkar driva detta vidare till en tradition.Detta var ju andra gången och vår målsättning är att ha ett saltvattenseminarium varje år! Citera
HyperBamse Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Nästa gång tänker jag inte missa ett sånt här till igen... Citera
Andreas N Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Vill tacka för en fantastiskt bra anordnag träff!Det jag tyckar var lite trist var att så få ville ta med sig något till auktionen. Har verkligt INGEN något att sälja..... Nä detta var svagt om jag får uttala mig. Hade det inte varit för de fantastiska smörgåsarna och thomas så hade inte auktionen ens blivet av.Till alla som anordnat denna kanon dag så vill jag tacka än en gång.En kanon dag jag gjärna återkommer på igen i framtiden.Vill även tacka Korallfisken för att vi fick komma dit.mvh Andreas Citera
pwin Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Detta var ju andra gången och vår målsättning är att ha ett saltvattenseminarium varje år!Bra Wille Det ser vi alla fram emot, gårdagen gav mersmak! Citera
Norberg Postat 25 oktober 2009 Författare Postat 25 oktober 2009 (ändrat) Jättekul att ni uppskattade konferensen!Självklart skall vi försöka sätta ihop en nästa år, många spännande uppslag finns redan.Våra föredragshållare och utställare skall också ha en eloge för allt arbete de har laggt ner på denna konferens.Tack också till medlemmarna i föreningen som stält upp frivilligt och hjälpt till! Ändrat 25 oktober 2009 av Norberg Citera
salar Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Jag ställer mig i kön att säga tack för en bra arrangerad dag i Linköping.Patrik Citera
petnym Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Den som vill se ytterligare bilder från gårdagens tillställning kan titta in på min akvarieblogg...http://www.pny.se/akvariedagbok/akvariedagbok71.php#Oktober24 Citera
jockeman Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Tack för en mycket trevligt konferens, låter bra att det kan bli en nästa år igen.Joakim Citera
Jaken Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Mycket intressant och en stor ära att få ett lyssna på ett föredrag av tre mycket duktiga akvarister. Ni som inte var där missade årets händelse. Citera
Doggemann Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Tack för en bra o underhållande dag det var kanon bra ,ser fram i mot nästa års konferens. Douglas Citera
greger Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Tack för en mycket välarrangerad träff och verkligen intressanta föreläsare!Hoppas verkligen att detta kan bli ett återkommande event och att arrangemanget får den uppslutning det förtjänar. Citera
Klas Postat 26 oktober 2009 Postat 26 oktober 2009 Jag tackar och bugar också! Otroligt inspirerande att få höra direkt från de bästa... mer sånt!/Klas Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.