wrang Postat 25 oktober 2009 Postat 25 oktober 2009 Kom en precis nu kl 13.44När jag skulle läsa denna tråden Citera
freguz Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 För felsökningshjälp vore det av godo att förutom notering av felsida man även anger:- webbläsare + version- OSJag misstänker att det kan ha med IE att göra.... bara en gissning förstås... jag kör FF o får typ aldrig nåt fel Citera
Laggeman Postat 29 oktober 2009 Författare Postat 29 oktober 2009 Jag kör uteslutande FF och har alltså fått detta problemet, så det har inte med läsaren att göra. Kör med Win XP SP3 på alla drabbade datorer. Citera
petrol Postat 29 oktober 2009 Postat 29 oktober 2009 Tack för input!Felet är serverrelaterat och påverkas inte av OP eller webbläsare. Citera
DaTrucka Postat 30 oktober 2009 Postat 30 oktober 2009 Stendött hos mig med i morse runt 9-9,30. Citera
Laggeman Postat 30 oktober 2009 Författare Postat 30 oktober 2009 Jag tog kontakt med Box.se's support när jag upptäckte detta och de har som synes nu fixat problemet. Vad det var för problem vet jag inte.Nu handlar ju denna trådenom ett specifikt problem, nämligen felmeddelande 403 Forbidden. Får ni andra problem kan ni skapa en tråd om detta, alternativt uppdatera en befintlig tråd med samma problem, för att ha all fakta samlat på ett och samma ställe. Citera
StatusQ Postat 8 december 2009 Postat 8 december 2009 En grej med 403 Forbidden är att man alltid får det när man ska läsa ett inlägg som blivit flyttat och inte är inloggad, jag kan alltså inte läsa poster som tex flyttats från lägredjur till identifiera om jag inte loggar in. Vilket är smått irriterande då jag ibland slösurfar på jobbet och inte orkar logga in hela tiden Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.