loopmannen Postat 13 januari 2013 Dela Postat 13 januari 2013 45 år, elevassistent på en iternatskola för ungdommar med autism. 5 barn, Rhodesian Ridgeback, katt och ett allt för litet akvarium 540l som gärna skulle kunna få svälla till det dubbla Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kladd3 Postat 13 januari 2013 Dela Postat 13 januari 2013 Ålder: nämre 30 än 40Yrke: byfåne/ eller lärare vet ej vilken beskrivning som passar bäst.Familj: ja, men undertryck av en dam och två töser. Till och med hunden bossar över mig. Sent from my LT15i using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 13 januari 2013 Dela Postat 13 januari 2013 Ålder: 45 snartYrke: Undersköterska, nu butiksbiträde spelbutik på Maxi.Familj: Kille på 18 år och tjej på 16 år. En undulat-angry bird och alla mina fiskar, sambo och bonus kille på 18 år. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
timmpa Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 HallåjÅlder:40Yrke:SmedFamilj:Sambo,3 barn 2 killar och en tjej 14,15 och bonus barnet är....hmm 23 år så det kan väl räknas som vuxet barn då och frågar man sambon så har hon ett barn till på 40 år och det ska visst vara jag det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 19 januari 2013 Dela Postat 19 januari 2013 Ålder 29Yrke lagerarbetareFamilj sambo son på 2år Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Piraterna Postat 20 januari 2013 Dela Postat 20 januari 2013 Mamma till tre barn 8mån, 4år och sex år. Gift, han 30 och jag 26 vi jobbar båda på kontorssidan inom transportbranschen men nu är jag mamma ledig. Hos oss bor också en siames och en cornishrex bortsett från allt i vårt antikgröna rsm130 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 20 januari 2013 Dela Postat 20 januari 2013 33 år och sjuksköterska, jobbar på transplantationscentrum. sambo 2 katter, nyinflyttad i hus, högsbohöjd (Göteborg). Jobbar på att få i ordning datarummet så akvariehörnan blir fri från datorer... Gillar gamla möbler, fotografera och mina växter. förhoppningsvis till första mars ska akvariet vara redo att tuffa igång Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Awa86 Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 23 år kvinnlig student/jobbar då o då på SOFAB (sanering och färg AB) står då mest i färgbutiken, städar eller är lillchefa över gubbarna. Bor hos föräldrarna på landet (har fobi för o bo i lägenhet) familjen har 2 hundar en saluki o en tysk jaktterrier, jag har också en ute-kanin och 3 saltvattensakvarier som alla är för små. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 38 år , sambo. Jobbat som resemontör/svetsare/projektledare i princip hela mitt liv. Sadlade om för att vara lite mer hemma för några år sedan och kör numera lastbil i södra och mellersta sverige. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 38 år , sambo. Jobbat som resemontör/svetsare/projektledare i princip hela mitt liv. Sadlade om för att vara lite mer hemma för några år sedan och kör numera lastbil i södra och mellersta sverige.Wow, en rattkramare till. Trodde jag var ensam om det här på SG. //Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 Extremt kul tråd att läsa i. Man har mer gemensamt med folk än man tror. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
slarvid Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 35 år, elevassistent samt jobbar på behandlingshem. Undersköterska i botten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jojje81 Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 32 årIndustriarbetareSambo, två pojkar på 2 och 5 årHund, villa och kombi (dock BMW) Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 Wow, en rattkramare till. Trodde jag var ensam om det här på SG. Alltid kul med en kollega.. Tyvärr börjar ett nytt pass imorgon, men till nästa frivecka så drar jag igång karet.Kör för övrigt för Sandahls Fulload Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sune Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 33årButikschef på Norröna outlet i BarkarbyHar krängt frilufts och skidkläder i 15år.Förr klättrade jag mycket berg och frusna vattenfall, har spenderat totalt mer än ett år i tält Varit det "svarta fåret" bland mina grott/gruv/vrak dykande vänner (jag gillade fisk också) vart på en del dykexpeditioner med grottdykning.Planerar nu under vintern att ta jägarexamen och mer viltspår med hunden.Just det, fru och två barn också Har aldrig fattat det här med snabba bilar, JAG kör 4WD!Det är bara "nördar" som lägger ner så mycket tid på akvarium, så jag är nörd också // Danne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 Alltid kul med en kollega.. Tyvärr börjar ett nytt pass imorgon, men till nästa frivecka så drar jag igång karet.Kör för övrigt för Sandahls FulloadSjälv går jag av på onsdag på en veckas ledighet, kör en ledig en, bättre schema får man leta efter.Har inget kar för tillfället, men planerar nytt.Är en av domdära tankbilarna som envisas att ligga på 80, med ett finskt namn (Haanpaa) i häcken som ingen kan uttala .Sorry för OT. Någon annan mod får redigera om det gick för långt utanför ramarna. Blev så exalterad.Åter till fler presentationer.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 Har aldrig fattat det här med snabba bilar, JAG kör 4WD!Det är väl i högsta grad kombinerbart? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 Är en av domdära tankbilarna som envisas att ligga på 80, med ett finskt namn (Haanpaa) i häcken som ingen kan uttala .//Marko 'DaTrucka' (via mobil).Vad bra då vet jag vem jag svär på när jag som vanligt är sen till jobbet MVH/Glenn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 21 januari 2013 Dela Postat 21 januari 2013 Vad bra då vet jag vem jag svär på när jag som vanligt är sen till jobbet MVH/GlennTuta med så jag vet vem det är som sitter å gapar å gormar och slår huvudet i ratten:).Ja det har hänt på riktigt faktiskt.//Marko 'DaTrucka' (via mobil). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
herrGreen Postat 22 januari 2013 Dela Postat 22 januari 2013 Rolig tråd!26 jordsnurrÄr i slutskeded av mina studier (master i Zoofysiologi, speccad på fisk).Driver eget företag inom naturvetenskaplig mediekommunikation (skriver, filmar, fotar, assisterar) sen tre år.Anställd har jag jobbat som akvarietekniker, men även en hel del som museiguide. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Taggen76 Postat 22 januari 2013 Dela Postat 22 januari 2013 36 år och doktorand inom vårdvetenskap med inrikting sexologi. Sjuksköterska i botten.Hållt på med sötvatten och främst discus i många år nu sadlat om för ungefär 1 år sedan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Thomas Salt Postat 22 januari 2013 Dela Postat 22 januari 2013 Rigtig rolig tråd 37 år maskingeniør der arbejder som Saljansvarig inom Norden på et IT bolag. Var jeg ikke flyttet til Sverige for snart 10 år siden skulle der havde været en sælger midre i verden Saltvand i godt 4 år og ferskand på og af siden jeg var 5. har haft næsten alt ferskvand der er vært at have, fra opdræt af gubbier til Tropheus/Discus med mere. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kn0tan Postat 26 januari 2013 Dela Postat 26 januari 2013 32 år jobbar inom fjärrvärmebranschen som verkstadsansvarig, är plasttekniker och plastsvetsare.Har hållit på med sötvatten i 6-7år med inriktning kulfisk nämligen en stor och fet fahaka som jag är betjänt åt =).Började med salt för just över ett år sedan efter jag förälskat mig i Mantisräkor och nu med ett helt nytt och hemmagjort kar på gång bär det bara iväg utför =D Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Blåbert Postat 28 januari 2013 Dela Postat 28 januari 2013 35 år. Civilingenjör i maskinteknik. Jobbar med pumpar på Xylem (fd ITT), någon känner säkert till varumärket Flygt...Förutom min nyfunna akvariehobby så har jag ett motorsportintresse och försöker bygga mig ett eget åkdon med obestämd tidplan. Extraknäcker även inom racing som race-ingenjör. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 29 januari 2013 Dela Postat 29 januari 2013 47 årig blådåre!Jobbar med processer..spelar schack i allsvenskan....har vart med i camaroklubben med min 1967 rally sport Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.