acuario Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Tänkte kolla lite vilka fiskar ni har som favoriter i olika familjer. Kul och se vilken som är nr1.Vilken är din favoritdvärgkejsare? Tala gärna omden är lättskött eller svårskött äter den korall osv. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Eldisen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Eibli / Eldisen på delad 1:a plats Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Eldis,åt inte korall hos mig och var lättskött och väldigt snäll,om än lite blyg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nito Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Centropyge bispinosus måste det bli eftersom jag köpte en sådan idag., denhar alla färger jag vill ha hos en saltvattensfisk.charmig och nyfiken men ska enligt info inte vara revsäker. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Centropyge flavissimus (LemonPeel). En riktig liten rackare som älskar koraller, men vacker som få. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 26 november 2004 Författare Dela Postat 26 november 2004 Centropyge flavissimus (LemonPeel). En riktig liten rackare som älskar koraller, men vacker som få. Gillar din med för han gav mig en korall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
metcrue Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Gillar din med för han gav mig en korall. Japp, på några timmar gjorde han slut på den korallen. Så ett varningens finger för denna fisk, acroporer, mjukisar verkargå fint men långpolypiga koraller ryker fort som bara den. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nito Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 ingen billig meny precis... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 26 november 2004 Dela Postat 26 november 2004 Bicolor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 I början av sjuttiotalet gick jag länge och tittad på en bispinosus som hade en gulare grundfärg och kanske mindre blå rändre mitt på kroppen än på de som brukar importeras i dag. Den kostade 350 spänn och jag hade2400 i månaden. Men den har jag inte glömt ännu. Det vore kul om någon har ett tips på var den kommer ifrån eller var den kan finnas att köpa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Stig - Bispinousus från Bali brukar ha mer orange färg jämfört med Bispinosus från andra ställen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mr Tuskfish Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 Potteri! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 28 november 2004 Författare Dela Postat 28 november 2004 Massor som har kollar in dessa trådar men nästan ingen har röstat på sin favorit. Bättre kan ni allt!!! Skriv bara vilken som är din personliga favorit. Kommer att om det blir ett tillräckligt underlag att presentera den mest populära fisken i respektive familj så kom igen och rösta!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 säger väl noxen igen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 28 november 2004 Författare Dela Postat 28 november 2004 Min favorit är C.bicolor & Loriculus. Jag kan inte skillja dem åt så de delar första platsen (en röst var) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aengus Postat 28 november 2004 Dela Postat 28 november 2004 C. Aurantonotus är inte dålig heller Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 28 november 2004 Författare Dela Postat 28 november 2004 För er som undrar hur den ser ut så... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jower Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 eibli o nox Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Andreas Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Elddvärgkejsaren tar min förstaplats utan konkurrens......//Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Dykaren Postat 29 november 2004 Dela Postat 29 november 2004 Jag drar till med en otippad..Centropyge Ferrugatus. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SmallTown Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 C. Aurantonotus är inte dålig heller Kan bara hålla med. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Centropyge bispinosus måste det bli Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Hellberg Postat 30 november 2004 Dela Postat 30 november 2004 Jag säger som jag sagt tidigare. Flavissimus och Bi color. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
elNico Postat 1 december 2004 Dela Postat 1 december 2004 Centropyge bispinosus, finns ingen som slår färgerna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.