Postat 26 november 200420 år Tänkte kolla lite vilka fiskar ni har som favoriter i olika familjer. Kul och se vilken som är nr1.Vilken är din favoritdvärgkejsare? Tala gärna omden är lättskött eller svårskött äter den korall osv.
Postat 26 november 200420 år Eldis,åt inte korall hos mig och var lättskött och väldigt snäll,om än lite blyg.
Postat 26 november 200420 år Centropyge bispinosus måste det bli eftersom jag köpte en sådan idag., denhar alla färger jag vill ha hos en saltvattensfisk.charmig och nyfiken men ska enligt info inte vara revsäker.
Postat 26 november 200420 år Centropyge flavissimus (LemonPeel). En riktig liten rackare som älskar koraller, men vacker som få.
Postat 26 november 200420 år Författare Centropyge flavissimus (LemonPeel). En riktig liten rackare som älskar koraller, men vacker som få. Gillar din med för han gav mig en korall.
Postat 26 november 200420 år Gillar din med för han gav mig en korall. Japp, på några timmar gjorde han slut på den korallen. Så ett varningens finger för denna fisk, acroporer, mjukisar verkargå fint men långpolypiga koraller ryker fort som bara den.
Postat 27 november 200420 år I början av sjuttiotalet gick jag länge och tittad på en bispinosus som hade en gulare grundfärg och kanske mindre blå rändre mitt på kroppen än på de som brukar importeras i dag. Den kostade 350 spänn och jag hade2400 i månaden. Men den har jag inte glömt ännu. Det vore kul om någon har ett tips på var den kommer ifrån eller var den kan finnas att köpa.
Postat 27 november 200420 år Stig - Bispinousus från Bali brukar ha mer orange färg jämfört med Bispinosus från andra ställen.
Postat 28 november 200420 år Författare Massor som har kollar in dessa trådar men nästan ingen har röstat på sin favorit. Bättre kan ni allt!!! Skriv bara vilken som är din personliga favorit. Kommer att om det blir ett tillräckligt underlag att presentera den mest populära fisken i respektive familj så kom igen och rösta!!
Postat 28 november 200420 år Författare Min favorit är C.bicolor & Loriculus. Jag kan inte skillja dem åt så de delar första platsen (en röst var)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.