Thomas_W Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Då jag slutligen tröttnat på att mina ordrar ständigt blir restade på Djurmagasinet, funderar jag på att ta med sambon och dra till Akvarielagret och Bromma Zoomarknad inom den närmaste framtiden. Resan går från Borlänge. Nån som vill med och fiska i Fjollträsk? Citera
libben Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Ska du åka till stockholm för fisk så får du ju även planera in triton, akvarieleasing samt korallrevet och även zooropa i kungsängen. Då har du klämt in det du behöver samt lite till. Citera
Strumpan Postat 11 mars 2010 Postat 11 mars 2010 Synd att jag och sambon inte hunnit spara ihop lite sen sista resan till sthlm annars hade vi nog gärna följt med.Rekommenderar att ni även besöker Triton i Täby Citera
liljeros Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 är triton att rekomendera? vilken affär har störst utbud på "den sidan stan" kollade på eniro nyss och såg att ja har ju bara 9km till Triton.. kanske ska ta en sväng Citera
Jaken Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 Nu är jag delvis partisk eftersom att jag känner Leffe och Fredrik väl, men Triton har störst utbud av alla butiker i hela Stockholmsområdet, de andra är inte i närheten.Jag skulle säga att det räcker att besöka Triton och Akvarieleasing. De övriga kan du skippa. Citera
liljeros Postat 12 mars 2010 Postat 12 mars 2010 tog på mig tröttmössan och sladdade runt genom tullar och mellan bilar idag, hamnade slutligen på Triton, grym affär! var ju som ett smörgåsbord med knappar och tottar.. kom där ifrån med en Aquabee pump te min sump, blir alla tiders det Citera
Onion Postat 11 april 2010 Postat 11 april 2010 Har ni varit iväg än? Själv tycker jag de har större utbud på bromma zoo än på triton, (kanske pga att triton nyligen bytt lokal?), bromma är värt ett besök iallafall! Citera
Thomas_W Postat 11 april 2010 Författare Postat 11 april 2010 Hej, ja, vi var iväg till Triton för en vecka sen. Kom hem med lite smått och gott, bland annat en gul kirurg som acklimatiserat sig bra och är prickfri och hungrig ännu efter en vecka. (Tydligen kritiskt under de första tre dagarna). Några Chromis och ett par koraller fick också följa med. Citera
Onion Postat 12 april 2010 Postat 12 april 2010 Trevligt Kul med annat saltvattensfolk i dalarna, har tyvärr inte startat mitt än. Men det är på g Citera
Thomas_W Postat 12 april 2010 Författare Postat 12 april 2010 Japp, japp, lägg gärna till mig på msn, så kan vi mingla lite emellanåt. Citera
Laggeman Postat 11 juli 2011 Postat 11 juli 2011 De borde ha hunnit med att köra ner under det dryga år som gått sen tråden startades. Med lite tur kanske det blir fler turer ner? Citera
droopy Postat 11 juli 2011 Postat 11 juli 2011 Hej jo man kan hoppas det. lite synd att det inte är så många som fraggar här uppe i norra delen av sverige Citera
Maglofster Postat 11 juli 2011 Postat 11 juli 2011 Jag har släkt i Djurås och kommer säkert åka en sväng dit under juli/augusti. Kan säkert ta med lite fraggar på vägen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.