Guest Postat 29 januari 2013 Postat 29 januari 2013 Klart att 300 kommer stödja ni är ju :kungar Citera
Wiking Postat 1 februari 2013 Postat 1 februari 2013 Vi har återigen nöjet att hälsa några nya Stödmedlemmar välkomna:smiley20:- Addde- Chum- Gamekeeper- Wigge- Colan- Petter N- MickeP- Floppo- tiomm- Ulf Sandberg- byggarebob- dannehuaSamtidigt så tackar vi MrRhames, martin84 och zeup som förlängt ytterligare ett år:)Ett riktigt stort tack till er alla:) Citera
daniel_i_malmö Postat 4 februari 2013 Postat 4 februari 2013 Har nyss förlängt mitt stödmedlemskap. Bli stödmedlem du också! Citera
Wiking Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Vi har återigen nöjet att hälsa några nya Stödmedlemmar välkomna:smiley20:- Daniel74R- per.w- mano- rillz- Mattin- timmpa- jimmicarlsson- nidor- fitzroy- nijos001- matteboo@live.se- matte71- Misfit- Jensa84Samtidigt så tackar vi Petrol, daniel_i_malmö, som förlängt ytterligare ett år:)Ett riktigt stort tack till er alla. Summa summarum så innebär det att vi idag är 261 stycken:smiley20: Citera
Benighted Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Underbart! Härligt att så många väljer att stötta! Vi hade ju knappt vågat drömma om dessa siffror för ett år sen Tack alla! Citera
Guest Postat 8 februari 2013 Postat 8 februari 2013 Här är valutan av hårt arbete. Kano bra jobbat Citera
Wiking Postat 15 februari 2013 Postat 15 februari 2013 Nu har det gått ytterligare en vecka och efter den så ser det ut på följande sätt. Nya tillkommande Stödjande forumsdeltagare är;- Litetsmultron- ClaesHWK- borne82- Norberg- Zemilor- Concolor- PeterG- Spendrups 5.9- Lilla nemoAlla varmt välkomna:)Sedan har vi ett antal som förlängt ytterligare ett år;- Ted64- Hanssanden- MaglofsterEtt riktigt stort tack:)Vi är idag 270 stycken:smiley20: Citera
Mats_öland Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Nu blev även jag stödmedlem och tack för ett trevligt forum ! Bra jobbat av er som sköter det ! Citera
Manks Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 vafan, vi var ju 200 vid nyår? Nu rasslar det till! Det kommer bli många par handskar under kommande året Citera
Lasse Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 Jag pyntar in 250 extra när vi kommer över 300 - Wiking har lovat det också - några mer som vågar sticka ut näsan/öppna skattkistan om vi går över 300 ?MVH Lasse Citera
kladd3 Postat 24 februari 2013 Postat 24 februari 2013 När det blir över 300 så blir jag medlem ocksåSkickat från min GT-P5110 via Tapatalk 2 Citera
klon Postat 27 februari 2013 Postat 27 februari 2013 Varför blir jag inte förvånad, hur många handskar har du egentligen Lasse:) Självklart plockar jag upp även denna och antar ditt vad med glädje;) 300 stödjande forumsdeltagare känns väldigt långt borta, men en gång i tiden så kändes 100 stycken som en omöjlig puckel.Härligt Lasse:smiley20:Haha, klart man måste göra det man kan för att antalet ska komma upp i 300 . Har lagt in om överföring nu, så pengarna kommer in på fredag. Tack för ett bra forum för en som nyligen börjat med saltvatten . Citera
Wiking Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Då har vi nöjet att återigen hälsa ett antal nya Stödjande forumsdeltagare välkomna:)- Bubbe- Xester- Andy99- Johan2x- Chrille_B- Tompa74- spotUP- dawi- Patrik87- heba- Linken- Bobbafett- linkano- phrusher- j0nas- rosenwall- rickard81- Mats_öland- Jaysan- dano- Sunny- Tomas E- Purre- SmallTown- Caretta 67- shreekAlla varmt välkomna:)Sedan har vi ett antal som förlängt ytterligare ett år;- Sillstryparn- StoffeSweEtt riktigt stort tack:) Citera
Guest Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Fasen va kul om det ökar i denna takt ser det väldigt ljust ut ? Kryssning för alla betalande medlemmar även andra med om dem vill man betalar sj såklart finns ju hytter för 40kr Citera
Wiking Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Den exakta siffrar idag är 281 stycken, vilket är en väldigt bra siffra:) Citera
tele Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Vet inte hur det är i resten av landet? Men senaste året har det blivit en stor ökning av saltvattensakvarister i Umeå!Många av dem kommer säkert att bli medlemmar.Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Citera
Blåbert Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Vad säger ni handlare, verkar trenden vara uppåtgående? Citera
kobbens Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Hm funderar lite! På varför en del som har varit reggade här på forumet under en ganska lång tid och är ganska aktiva, inte vill vara betalande medlemmar. Citera
Manks Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Finns väl tusen anledningar. Det är ju trots allt FRIVILLIGT. Det får man inte förglömma. Alla medlemmar är lika bra Citera
kobbens Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Finns väl tusen anledningar. Det är ju trots allt FRIVILLIGT. Det får man inte förglömma. Alla medlemmar är lika bra Ja givetvis frivilligt o alla medlemmar lika viktiga! Orsaken varför jag funderade var för att mina funderingar hänger lite ihop med köp o sälj. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.