Gå till innehåll

Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014


Capote

Rekommenderade inlägg

  • Svar 527
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag har också betalat in...... :( varför står inte jag med?

Den biten sköts manuellt av kassören, och det kan dröja några dagar innan han sett att det kommit in pengar på kontot.

Vill minnas att han kollar kontot ett par gånger i veckan.

//Marko 'DaTrucka' (via mobil).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så har det gått ytterligare 1 vecka och vi kan hälsa ett antal ny Stödmedlemmar välkomna;

- Kenneth J

- Monica

- m00z

- Henrik T

- Dahlgren

- angus6312

- d-jess

- Robbyn

- Anders G

- Fredde

- Klas

- Todde

Utöver detta så finns det ytterligare en person med namnet Alexandra Larsson som betalat in via Paypal. Jag kan dock inte hitta någon person med det namnet här på SG och det kan ju bero på att betalning skett i detta namnet men avser någon annan som finns hos oss. Så vänligen ge dig till känna så jag kan uppdatera din profil:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

...

Utöver detta så finns det ytterligare en person med namnet Alexandra Larsson som betalat in via Paypal. Jag kan dock inte hitta någon person med det namnet här på SG och det kan ju bero på att betalning skett i detta namnet men avser någon annan som finns hos oss. Så vänligen ge dig till känna så jag kan uppdatera din profil:)

Jag har fortfarande inte hittat den person som gjort en inbetalning via namnet Alexandra Larsson. Vänligen sänd ett pm till mig så att jag kan uppdatera din profil:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har återigen nöjet att hälsa några nya Stödmedlemmar välkomna;

- Cedis

- Slarvid

- Fredrik.g

- PeterGG

- Tigger

- Turboadde

- Svahn

- NovemberRain

- Chris

Sedan har vi några som valt att förlänga ytterligare 1 år;

- StefanP

- Kexxet

- Andy88

Ett riktigt stort tack till er alla:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Den 8 december slängde vår allas käre Lasse handsken och utlovade en extra bonusinbetalning den dag vi passerar gränsen 200 Stödjande medlemmar. Och som vanligt så förväntar Lasse sig att jag skall plocka upp den handsken och stoppa in lika mycket på kontot som han gör om detta blir verklighet. För ganska exakt 2 veckor sedan passerade vi denna gräns.

Vilket nu resulterat i att Lasse uppfyllt sitt löfte och pyntat in, precis som vanligt, ett generöst bidrag. Detta var inte första gången det skedde, inte andra heller, och förmodligen inte den sista:) Självklart så hade jag ingen annat val än att pynta in samma summa.

Ett riktigt stort tack till Lasse Forsberg som betyder mycket för SG, på alla sätt!

I skrivande stund så är vi exakt 223 stycken:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, Lasse är i sanning otroligt viktig för SG. Eller vafasen, han gör välgärningar för alla möjliga akvarister världen över. :) Nu vill jag ha ett PM med summan så jag kan göra likandant!! :)

+1

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, Lasse är i sanning otroligt viktig för SG. Eller vafasen, han gör välgärningar för alla möjliga akvarister världen över. :) Nu vill jag ha ett PM med summan så jag kan göra likandant!! :)

Maglofster, av integritetsskäl så avslöjar jag aldrig hur mycket enskilda personer stödjer föreningen med. Tro det eller ej, det har hänt att jag blivit kontaktad i förväg och då fått uttrycklig order om att jag absolut inte får avslöja att en inbetalning kommer att ske, jag får alltså inte 'tända' flaggan så att det syns att personen/personerna stöttar SG med ett litet bidrag.

Men självklart skall jag skicka dig ett pm med en liten hint om vad Lasse denna gång hystade in:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har återigen nöjet att hälsa några nya Stödmedlemmar välkomna:smiley20:

- Datzun

- Snapper

- StefanL

- mekl

- Thomas Salt

- Zanders

- Sebbe12

- penstermon

- bibic

- herrGreen

- matteknatte

- ant78se

- Anderzon_

- Daniell523

- kebben

- impajimpa

Samtidigt så tackar vi DaTrucka som förlängt ytterligare ett år:)

Ett riktigt stort tack till er alla:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har två stycken Daniel Nordin på SG, en av dem har betalat in som Stödmedlem, men jag behöver veta nickname på den som betalat för att kunna ändra profilen.

Det är gamle "Sune" som fått ett litet infall att stödja verksamheten ;) Men nog skrev jag dit det?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är gamle "Sune" som fått ett litet infall att stödja verksamheten ;) Men nog skrev jag dit det?

Ja du skrev dit det men det framgick tyvärr inte att Sune var nicket, och eftersom det finns två Daniel Nordin så...

Nåväl, mycket välkommen du också som Stödjande forumsmedlem, du blev nummer 240:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

300 - samma vad Wiking?

MVH Lasse

Varför blir jag inte förvånad, hur många handskar har du egentligen Lasse:) Självklart plockar jag upp även denna och antar ditt vad med glädje;) 300 stödjande forumsdeltagare känns väldigt långt borta, men en gång i tiden så kändes 100 stycken som en omöjlig puckel.

Härligt Lasse:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...