Gå till innehåll

Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014


Capote

Rekommenderade inlägg

  • Svar 527
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Tyvärr mina herrar, det är just nu 104 stycken personer som valt att Stödja guiden. Men då räknar jag fortfarande med de ca 15 personer som skall betala in under februari. Så för varje person vi tappar där så minskas antalet.

Snyl.... blir det då :)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Får man någon påminnelse att stöttningen är på väg att utgå?

Ja, i början av varje månad så skickas ett PM till alla vars stöttning går ut under just den månaden. För de som väljer att betala in en slant förlängs tiden, för de andra ändras behörigheten om så att 'Jag stödjer Saltvattensguiden' flaggan försvinner, och då också storleken på bla PM boxen.

Vad gäller dig Stensson så får du ett PM i augusti;)

Som alla känner till så drivs SG helt ideellt. Vårt Bankgiro och Paypal konto kan omöjligen kontrolleras varje dag, kanske inte ens varje vecka. Så ni som är snälla och stöttar med en slant, vänligen ha tålamod vad gäller feedback.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gick precis in som stödmedlem, missade dock att fylla i mitt namn o.dyl.

Ni ser om jag ljuger antar jag;)

-Oskar

Bekolsyra, vi kan se att du valt att Stödja Saltvattensguiden och du är mycket välkommen!

Vi tackar också Bängan som valt att förlänga sitt Stödmedlemsskap.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Under de kommande 3 månaderna så är det bara 9 personer som kommer att få ett PM med påminnelse om förlängt stödmedlemskap.

Därför är det extra trevligt att Heske, MaddeI och Fildur valt att ny teckna sig för 1 års Stödmedlemsskap. Mycket välkomna:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Lasse. Från och med detta året så har vi bestämt att vi skall beräkna antalet på ett nytt sätt. Det nya sättet innebär att totalen ser mycket bättre ut. Men det är inte för att det skall se bättre ut som vi räknar på ett nytt sätt, utan helt enkelt för att vi tycker det är ett mer 'rättvist och ärligt' sätt att räkna på. Vi summerar alltså från och med i år Föreningens medlemmar + alla våra Annonsörer + alla Stödjande medlemmar. Summa summarum så betyder det att vi just idag kommer upp i 136 stycken.:smiley20:

Om jag räknar på det gamla sättet, vilket bara sker just nu och aldrig mer, så innebär det ändå att vi ligger på 101 personer:) 100 är ju en magisk gräns som vi snuddat vid under många år men av någon anledning alltid fått kämpa hårt för. Vi har glädjande nog väldigt många nya som hittat till SG och som samtidigt uppskattar vår site och inte minst alla duktiga saltvattensakvarister som delar med sig av både glädje och sorg. Den samlade kunskapen är ju enorm, och många visar sin tacksamhet genom att sätta in en slant via följande länk: https://www.saltvattensguiden.se/forumet/content.php?132-Betalande-medlem

Med tanke på att vi just idag är 1415 Aktiva medlemmar på SG så ser jag inga problem med att vi lätt bör passera 150 strecket. En total på 200 Stödjande medlemmar under 2012 är inte det minsta orimligt i mina ögon. Dessutom skulle det vara fantastiskt kul, och det tror jag många håller med om.

Det helt otroliga arbete som våra Tekniker, efter många månaders diskussion och många månaders hårt arbete, lagt ner genom att flytta SG till helt ny server och ny hosting leverantör kan inte undgå någon. Prestandan och driftsäkerheten ligger idag på en helt annan nivå. Och det är till just sådana här saker vi behöver så många Stödjande medlemmar som möjligt!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tja! Jag betalade in lite pengar men glömde skriva Mitt namn . Blev bara Andreas N . så fyller på med Nyström :)

Andreas, du betalade in via Paypal ser jag för när det går den vägen så får jag ett mail som bekräftelse.

Va, mitt stöd har gått ut men jag har inte fått,,,,,,ja jo ja kan ha missat påminnelsen . Ja betalar på studs

Larry, du fick en påminnelse den 25 november, men den slarvade du säkert bort inför den analkandes jul stressen;) Jag ser din inbetalning efter några vardagar men kommer ändå att slå på din flagga inom några minuter.

Tack båda två för att ni både väljer att stötta siten ekonomisk och bidra med kunskap och trevliga kommentarer:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...