Gå till innehåll

Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014


Capote

Rekommenderade inlägg

Ska flytta till hus om 2 veckor och har förhandlat mig till ett akvarium då. Så på decemberlönen får man pytsa in en hundring till er här på guiden som gör ett strålande jobb. Ser fram mot att starta upp på nytt.

(JÖSSES! såg mit regestreringsdatum nu. Tiden går fort!)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 527
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Fyll gärna kontinuerligt på hur många stödjande medlemmar det är. Vid 200 faller nästa bonus ut - är du med wiking?

MVH Lasse

Det var precis det jag var rädd för när jag postade detta idag. Att den Gamle, Skäggige och Envise mannen skulle kasta handsken igen;) Du har gjort det flera gånger under årens lopp, och jag har plockat upp den varje gång, så kommer att ske även denna gång:)

Det finns tyvärr ingen statistik genom alla åren, men vi har passerat ytterligare en magisk gräns. I skrivande stund är vi 153 stycken:smiley20:

Jag skulle bli mycket förvånad om inte det är All Time High!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hela Saltvattenssverige!

Det är med stor ödmjukhet jag öppnar min mailbox efter dagens arbete. Vi har en anhopning av nya Stödjande medlemmar!

Mycket välkomna säger vi till;

- Ppihlstrom

- Hermanbrute

- Nicman

- Moggis

- Akutmottagning

- Picko1

- Astvinr

- Tropfrog

- a.nilson

- Trutta

- Lottac

- Johan E

Många uppskattande pm har det också ramlat under hela helgen.

En stor varm kram till alla ni som sprider glädje och entusiasm för denna hobby:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga:För att vara stödmedlem är det per kalenderår?Jag har nyss vingat in! 2012 blev djävligt dyrt tycker jag isåfall!:arg: Ska jag in med nya siffror snart??..................................;) jag köper det!Allt sånt här kanske står någonstans...ifall inte! tänkte jag bara! :ler:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga:För att vara stödmedlem är det per kalenderår?Jag har nyss vingat in! 2012 blev djävligt dyrt tycker jag isåfall!:arg: Ska jag in med nya siffror snart??..................................;) jag köper det!Allt sånt här kanske står någonstans...ifall inte! tänkte jag bara! :ler:

löpande 12 månader - men du får gärna betala in igen :)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har nöjet att hälsa ett antal nya Stödmedlemmar välkomna:)

- niki68

- SaltDummie

- Mattias_saab

- henriksmalinl

- ikola

- feffe67

- Kiwi11

Och för att förekomma Lasse´s statiska fråga, vi är idag 181 personer som väljer att Stödja Saltvattensguiden:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan. Är ju ny här på forumet och måste passa på att säga vilket upperligt forum jag tycker att det är.

Vill ju självklart vara med o dra lasset med ett litet ekonomiskt bidrag från min sida.

Hittar massor av info som jag suger i mej då jag inte kan något alls om salt..

Nu till min lilla enkla fråga.. Vill ni ha pengarna för år 13 nu eller betalar ni när året gått över?

Mvh Nicklas

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan. Är ju ny här på forumet och måste passa på att säga vilket upperligt forum jag tycker att det är.

Vill ju självklart vara med o dra lasset med ett litet ekonomiskt bidrag från min sida.

Hittar massor av info som jag suger i mej då jag inte kan något alls om salt..

Nu till min lilla enkla fråga.. Vill ni ha pengarna för år 13 nu eller betalar ni när året gått över?

Mvh Nicklas

Man betalar för 12 månader oavsett när du betalar.. Ds betalar du i december så gäller det till december nästa år..

Med vänlig hälsning, Manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...