Gå till innehåll

Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014


Capote

Rekommenderade inlägg

Man får en större PM-box (300 istället för 100meddelanden) och så får man ladda upp lite större bilder (i filstorlek) och så får man ju känna att man bidrar till att föra saltvattensguiden framåt :)... Det man kan hoppas är att fler kommer uppleva att det är värt det när vi nu under året förmodligen ska uppgradera hårdvaran så att saker ska gå snabbare och smidigare. Alla medlemmar i föreningen verkligen vill driva sidan till att bli ännu bättre, och det med input av er forummedlemmar (betalande eller icke betalande), och när det arbetet börjar ta fart så tror jag inte att det blir svårt att nå upp till Wikings mål om 150 betalande medlemmar, vår önskan är ju att sidan ska vara så bra att alla verkligen vill betala för att hjälpa med de löpande kostnaderna och vidareutvecklingen av detta forum...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 527
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Bankade in en hundring på PayPal,

För mig funkade knappen kalas, dock gillar jag inte hur sidan man betalar ifrån ser ut.

Texten är näst intill i samma färg som bakgrunden.

Fler med det problemet?

EDIT:

Verkar som det blir såhär när man klickar på länken i första inlägget i denna tråd.

Går man via menyerna blir det rätt.

post-2410-14468924431989_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Paypal funkade från den "blåa sidan" i inlägget ovan. Men jag var lite för snabb så jag glömde skriva mitt användarnamn här..

Nån kanske kan koppla ihop mig med 100:- från rasmus@levinracing.se

Tack

Det stämmer att både DaTrucka's och Slino's betalningar via Paypal fungerat utmärkt och vi tackar för att ni väljer att stödja Saltvattensguiden.

Våra tekniker felsöker de problem som rapporterats.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som slino här ovanför var jag för snabb på paypalsidan och klickade på pay now utan att fylla i användarnamn. Men betalningen från paypal at daniellindstrom.net kommer alltså från mig.

Som flitig ebay-paypalanvändare är jag inte van att behöva fylla i extra uppgifter när jag betalar, utan klickade vidare utan att läsa instruktionerna. Går det inte att göra den rutan tvingande så slipper ni sådant här extrajobb?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Precis som slino här ovanför var jag för snabb på paypalsidan och klickade på pay now utan att fylla i användarnamn. Men betalningen från paypal at daniellindstrom.net kommer alltså från mig.

Som flitig ebay-paypalanvändare är jag inte van att behöva fylla i extra uppgifter när jag betalar, utan klickade vidare utan att läsa instruktionerna. Går det inte att göra den rutan tvingande så slipper ni sådant här extrajobb?

Vi kan se att en betalning via Paypal kommit från dig. Vi tackar också för att du väljer att Stödja Saltvattensguiden:)

Skall be våra tekniker titta på ditt önskemål.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...