Gå till innehåll

Stödmedlemmar 2010, 2011, 2012, 2013, 2014


Capote

Rekommenderade inlägg

  • Svar 527
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag ser att det står att det finns 1 102 aktiva medlemmar. Vet någon vad kriteriet är för att man skall vara en aktiv medlem?
"Aktiva medlemmar" är de som varit inloggade senaste 90 dagarna.

Ca 1650 medlemmar har varit inloggade senaste 365 dagarna.

Först - det har alltså varit ca 1100 unika användare som besökt sidan (som är registrerade) de senaste 3 månaderna. Ca 80 är stödmedlemmar. Detta talar väl sitt eget språk tycker jag. det måste vara fler än 80 som tycker att sidan betyder något och som kan tänkas betala en stödavgift för att trygga siten på längre sikt. Vad jag förstår så är ekonomin hygglig nu men vad säger att den är det om något år. Förra gången vi hade den här disk. så låg vi på ca 50 stödmedlemmar och det drogs upp att vi skulle upp till åtminstone 100. Jag och några till sa att vi var beredda att betala in en större avgift om detta mål uppfyldes. Och det gjorde vi också. Jag skulle nog lugnt kunna säga att jag kommer att lägga 500:- till i stödmedlemskap men denna gång är gränsen 200 betalande stödmedlemmar i så fall. Som det ser ut nu är det lugnt - jag hinner bli död och begraven innan detta inträffar - men jag kan ju ha fel - det har hänt någon enstaka gång förut :)

MVH Lasse

Jag ställer upp på Lasses utmaning. Om vi skulle lyckas nå 200 stödmedlemmar inom rimlig tid så är jag också beredd att lägga 500:- till i stödmedlemskap.

Någon mer som ställer upp?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Hej har använt sidan under ugnefär en vecka och med den nytta som jag har av denna sida var det inga problem att bestämma sig för att betala för ett stödmedlemskap.

Vad kostar en bok där du ändå inte får svar på allt?

Vad ska du vända dig om du inte fattar vad som menas i boken?

Det är myckett billigt att få hjälp för en hundralapp.

För hundra kr får du inte mycket i akvarieaffären!

Tack för all hjälp och en mycket bra sida, för mig var det ingen tvekan att betala (fixade det i går).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Hej Wiking

Vi ligger ganska stadigt på cirka 80 stödmedlemmar av våra totalt 4500 registrerade medlemmar. Av de 4500 är det en vanlig dag cirka 350 medlemmar som är aktiva på guiden.

Skulle vara kul att få manifestera 200 stödmedlemmar men vi har en bra bit dit. Ditt ordinarie bidrag är varmt välkommet det också. Rent krasst är det så att utan dig och de 79 andra stödmedlemmarna,en massa ideellt arbete och stödet från våra företagssponsorer skulle SG få svårbotad Cryptocaryon irritans.

Ett stort tack till dig och alla stödmedlemmar!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Wiking

Vi ligger ganska stadigt på cirka 80 stödmedlemmar av våra totalt 4500 registrerade medlemmar. Av de 4500 är det en vanlig dag cirka 350 medlemmar som är aktiva på guiden.

Skulle vara kul att få manifestera 200 stödmedlemmar men vi har en bra bit dit. Ditt ordinarie bidrag är varmt välkommet det också. Rent krasst är det så att utan dig och de 79 andra stödmedlemmarna,en massa ideellt arbete och stödet från våra företagssponsorer skulle SG få svårbotad Cryptocaryon irritans.

Ett stort tack till dig och alla stödmedlemmar!

Det var det jag misstänkte. Bara ca 80 stödmedlemmar av ca 350 aktiva per dag, det är dåligt, utomordentligt dåligt:arg:

Nåväl, i morgon hittar du ytterligare 250 kr på kontot. Kanske kan det sporra gamla stödmedlemmar att hänga på samt tillföra några nya?smiley1.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skärpning nu folk!

jag tycker det är en självklarhet att avstå 2 öl, 1½ mc-donalds besök eller en fragg för att forumet ska överleva och kunna utvecklas!

Nu dricker jag inte öl av två anledningar. Dels anser jag inte att jag har råd, men även för att det smakar vidrigt. MC äter jag aldrig på, enbart för att jag inte har råd. Så vad du säger är alltså att jag är ursäktad om jag inte betalar stödmedlemskapet?

Tror jag ska skicka ett PM till Capote och be om att få min hundring tebax...

;- )

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Det går manuellt, och Capote är kassör, så jag misstänker att det är han som gör det. Är det inga oklarheter med användarnamn osv så brukar det gå fort. Misstänker du att det blivit något konstigt så kolla med din bank så det har blivit betalt, och skicka sen ett surt email till honom och se vad som händer. Det hjälper iofs inte att det är surt, men det känns kanske bra? Tror det tog 2-3 dagar för min inbetalning att genomföras, bli registrerad, och få större brevlåda igen så jag kunde skicka mer PM.

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det går manuellt, och Capote är kassör, så jag misstänker att det är han som gör det. Är det inga oklarheter med användarnamn osv så brukar det gå fort. Misstänker du att det blivit något konstigt så kolla med din bank så det har blivit betalt, och skicka sen ett surt email till honom och se vad som händer. Det hjälper iofs inte att det är surt, men det känns kanske bra? Tror det tog 2-3 dagar för min inbetalning att genomföras, bli registrerad, och få större brevlåda igen så jag kunde skicka mer PM.

B!

Kollade internetbanken nu och betalningen är genomförd den 19e. Kanske har han mycke å göra

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...