freguz Postat 28 mars 2011 Dela Postat 28 mars 2011 yyyyah! spännande med koder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 28 mars 2011 Dela Postat 28 mars 2011 Snyggt Ted Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 28 mars 2011 Författare Dela Postat 28 mars 2011 ah! spännande med koder Um försökte ta bort inlägget men nja jag vet inte hur och man måste ha 4 tecken för att posta ;/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 7 april 2011 Författare Dela Postat 7 april 2011 Inget nytt med karet allt funkar kanon.Fått en ny macro alg.Codium fragile subsp. fragile Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 12 april 2011 Författare Dela Postat 12 april 2011 Skummar pumpen la av med det var inga problem att få en ny av Eric.HIWe will send you a free atman pump on tomorrow for youThanksEricOn Mon, Apr 11, 2011 at 11:02 PM, ted molin <ted.molin@hotmail.com> wrote:Oh im pretty good whit DIY tho så what do i have to do to fit the ATMAN pump and where do i get it? Date: Mon, 11 Apr 2011 22:06:30 +0800Subject: Re: paymentFrom: rainfile@gmail.comTo: ted.molin@hotmail.comHiWe are sorry the BM200P is no longer exist, that we cannot provides for you the pump again~By the way, we only can provides ATMAN Pump for replacement, but it require for you DIY for yourself to install on the main skimmerThanksEricOn Mon, Apr 11, 2011 at 7:30 PM, ted molin <ted.molin@hotmail.com> wrote: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 12 april 2011 Författare Dela Postat 12 april 2011 Det kallas service. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Skönt att det löste sig så lätt Helbild på karet? Oskar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 12 april 2011 Författare Dela Postat 12 april 2011 Sitter och redigerar filmer just nu i Ulead videostudio.Så filmer blir det istl. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 12 april 2011 Dela Postat 12 april 2011 Nice ännu bättre!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 12 april 2011 Författare Dela Postat 12 april 2011 Första filmen med Kort kommer mer senare.Håller på att lära mig programmet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 30 maj 2011 Dela Postat 30 maj 2011 Hur tycker du din skummare funkar? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tweeny Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 såg bilden på dina små yngel..kardinalerna....hahaha...sååååå söta.Vad är det för en rolig filur på sista bilden på inlägg nummer 61? aldrig sett innan...ser skoj ut.Sen undra jag med din belysning. Är det en wire som du kan höja o sänka armaturen med en knapp bara.så den går på el?Världens konstigaste formulering på den frågan..men jag vet inte hur jag ska formulera mig riktigt. Hoppas att du fattar va jag menade =)Gillar ditt kar... nästan dags för update va? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
turboadde Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 Vet inte om han kommer svara då han sa hejdå till guiden förut. Jag hoppas han hittar tillbaka i alla fall. Men fisken tror jag är en http://se.reeflex.net/tiere/188_Novaculichthys_taeniourus%20%20.htm i alla fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tweeny Postat 20 augusti 2011 Dela Postat 20 augusti 2011 jahaaa...va tråkigt...trist när folk lägger ner... =( men alla har säkert sina bra anledningar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 28 augusti 2011 Författare Dela Postat 28 augusti 2011 Eftersom ni frågar så måste jag la svara i min tråd .Jo akvarium är inte nerlagda för att jag inte är aktiv på SVG.Tvärtom så har jag fått mer tid över till enu fler akvarium uppe i 5 stycken just nu från makroalgs kar till stort rev och akvarium med muränor osv.Jo fisken var en Rockturner wrasse som försvann ur karet vet ej var eller hur.Det kanske var tur det pga namnet.Annars går allt bra med akvariet.Fått upp ett par kullar bengaier men honan bestämde sig att dyka ner i min anemon som blev mätt.Clownerna leker nu och jag skall försöka dra upp några sådana med.Använder kranvatten fortfarande utan problem.Har inte kört uv-c på 6 månader utan problem även om jag har en hel del "svåra" (lätt att få prick) fiskar.Matar mina kirurger med maskrosblad vilket har gett dom en fin färg samt att dom blivit tjocka.Matar resten av fiskarna med egenfångade småräkor och fiskyngel ur havet vilket nog är bättre en frysmaten man köper som ofta legat frusen i månader.Bor ni i närheten av Timrå så bara skicka ett mail och komma förbi och titta.Kollar till SVG inte så ofta det skall vara om jag skall köpa något så priv mail är bäst att nå mig på.ted.molin@hotmail.comMVH.Ted Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Gött att du fortfarande är igång, hoppas du poster lite bilder oxå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tedd Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Hej! Var det borrat hål i bottnen när du köpte karet? Tack i förhand! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 11 september 2011 Författare Dela Postat 11 september 2011 Jo det är färdig borrat.Är på Grand canaria nu så det tog lite tid innan jag svara men hoppas det inte gör något. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 3 november 2011 Författare Dela Postat 3 november 2011 Mycke job lite tid till att lägga upp foton.Allt funkar kanon i min xenia trädgård och ett litet bildbevis. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 3 november 2011 Författare Dela Postat 3 november 2011 aja lägger lite mer tid på bilderna nästa gåck höll kameran snett såg jag osv men men får se om det finns intresse på mer bilder.Är det någoy specielt ni vill se i karet eller vinkel osv säg till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
addeanstad Postat 3 november 2011 Dela Postat 3 november 2011 Jäklar hur mycket xenia har du hahaSent from my iPhone 4 using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 3 november 2011 Författare Dela Postat 3 november 2011 1 kvadratmeter mer eller mindre När jag ger/byter bort en såkallad fragg kan det bli en dl eller så Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 4 november 2011 Dela Postat 4 november 2011 Det ser ju rätt häftigt ut med så mycket!Ta gärna fler bilder, den brun/gula korallen var häftig, ser ut som en Turbinaria? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 4 november 2011 Författare Dela Postat 4 november 2011 Mycket riktigt en Turbinaria någon dm i diameter när jag skaffa den för 1.5 år sen var den ca 2 cm.bilder skall jag försöka fixa till ikväll Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 6 november 2011 Författare Dela Postat 6 november 2011 Gick ett par dar men nu fick jag kameran till burken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.