Gå till innehåll

Varning för akvarieshop.se


alvarbengtsson

Rekommenderade inlägg

Har beställt lite saker från denna sida, och betalade med förskott då faktura inte gick för jag för ung. det har gått ett tag och har inte fått mina saker eller sett något. de svarar inte på mailen... kan ju vara lite tidigt ute med detta men behöver pumparna nu! är det någon som kan ge info om denna shop? finns det telefonnummer till dem?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, jag undrar vad företaget är reggat som. akvarieshop.se eller endast akvarieshop ger ingen vettig träff på både ratsit eller inkomstupplysning.se. Samt så är akvarieshop.se (domänen) registrerat till en person vid namn 'Franco Abbassi' - men finns inget företag på den personen heller..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om du går vidare från länken i andra inlägget i denna tråd kan du länka dig vidare till flera trådar om Akvarieshop och vad som döljer sig bakom deras fasad.

Själva firman kör de genom detta bolag http://www.allabolag.se/9697108075 Amir är farsan som firman är reggad på, och Franco (heter egentligen Mjlad) är sonen som troligen är den som driver verksamheten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

nu är det så att det hade kommit :o brevbäran hade satt fast brevet i brevinkastet, så blev lite glad att det kom så ska springa o hämta det imon.

Ahhhhh.....Solklar förklaring......

Nä, allvarligt talat så är min erfarenhet av Akvarieshop den att dom hör av sig när allt finns hemma för leverans och då betalar man. Om man inte tagit faktura. Fungerat utmärkt ett par gånger men senaste beställningen för cirka ett år sen har inte dykt upp än....Har kanske inte fått hem allt?!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...
  • 1 månad senare...
Jag har själv blivit lurad för länge sedan hoppas bara att man inte stöter på ägaren någon gång !

Dom är med på svartlistan.se och en sådan oseriös handlare borde inte få finnas mer i branscen.

Jag hittade inte Akvarieshop på ARNs svarta lista, men du har kanske sett dem där tidigare?

Det finns en annan svart lista också med två inkomna klagomål. I det andra av de två klagomålen påstås det att ärendet ligger hos ARN:http://www.svartlista.se/?a=search&q=akvarieshop

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...