Gå till innehåll

500 liters och helt ny inom salt


LN21

Rekommenderade inlägg

  • Svar 311
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Läste igenom din tråd, ser ju riktigt trevligt ut, och kul att du verkar ha fått ordning på allt efter strulet i vintras, det är alltid bra med lite motgångar så att man får en chans att bli bättre :) Den tillväxten du har ser ju riktigt bra ut, man blir ju som du säger så hemmablind när man ser det varje dag...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar,,,,,jo ja blir himla snabbt hemmablind.

Det är rätt kul för att där gott om plats för koraller att växa och dessutom rum för nya.O ändå så börjar det se någorlunda fullt ut. Dom flakväxande kalkalgerna fixar liksom helheten.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 veckor senare...

Lite nya fiskar från Stig.

Dom kastade sig över maten redan första kvällen. Riktigt kul beteende på Blenniden, den är framme ljusets alla timmar.

Den blir lite jagad av en kirurg men det har redan avtagit betydligt från första kvällen.

post-5316-14468923256555_thumb.jpg

post-5316-14468923256758_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack Jonathan:)

Fick stora brytet idag, Bleniden låg snustorr på täckglaset, ja fattar inte hur den kom ut.

Ja blir ssssåååå trött ibland på den här hobbyn.

Är för tråkigt själv hade jag två musslor som gick vidare när jag var på semester och man blir inte glad när det händer

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kan bara hålla med dig Genne:)

Hobbyn tar och hobbyn ger,,,,,var ute hos Stig igår och fick med mig hem den vackraste fisken ja sett.

En blå pilfisk med gul stjärt, den är helt hädisk.

Fraggarna från Snickarn i Halmstad har klarat sig bra, o hoppas nu på att dom ska börja växa efter några dagars tillvänjning i sitt nya hem.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...