Gå till innehåll

Funderingar på träff i Jönköpings Län


Genne

Rekommenderade inlägg

Funderingar på träff i Jönköpings Län.

Hej jag skulle kunna tänka mig att arrangera en träff hemma hos mig i Skillingaryd mitt i mellan Jönköping och Värnamo.

Skulle det finnas något intresse för en sådan träff för att lära känna varandra och utbyta erfarenheter.

Vet att jag är ny men skulle gärna stå som värd för en sådan träff, Skulle kunna tänka mig någon gång i Januari.

Ändrat av Genne
Massa stavfel
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 8 månader senare...
  • Svar 140
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Glenn, Hugg tag i Jonas! Han kan nog vilja haka på, men är inte här inne så ofta. Sen får ni väl försöka sprida ryktet lite i krokarna, för det verkar som att det är ganska få användare i era (mina gamla) hemtrakter... Det tror jag tyvärr beror på att folk inte är medvetna om att sidan finns. Lycka till med att dra ihop en träff! Har jag vägarna förbi päronen då så kommer jag definitivt göra ett försök att närvara! :D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har träffat Glenn idag och även pratat med laserbengan, och vad tror ni om första alternativt andra lördagen i september hemma hos, eller rättare sagt på laserbengans firma. Lite större lokal (för det kommer väl många?) och ett maffigt kar på 1100 liter eller nåt sånt. Hade varit kul om det kunde bli några stycken

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

3:e eller 10:e. Inte riktigt spikat. Bengt bor i centralorten Gnosjö. Går säkert att klämma ihop lite samåkning bitvis. Vad säger ni som är sugna om nån form av byte/försäljning/auktion av fraggar och kanske utrustning? Tror mej veta att snickarn tex har en echinopora som jag skulle vilja ha en bit av..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samuel skulle kanske kunna samåka med dej? Sugen på att se ditt kar oxå :)

Blir lite kortare bit o köra för mej om man kör till dej o sedan samåker därifrån, skulle kanske kunna åka förbi Glenn o se hans kar o sedan plocka med han :)

Vet inte vilka fler saltisar det är på vägen.

Beroende på väg jag tar så kan det vara möjligt för mej o plocka upp folk i växjö med omnejd. Om ingen vill med från växjö kör jag genom skogen hehe.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samuel skulle kanske kunna samåka med dej? Sugen på att se ditt kar oxå :)

Blir lite kortare bit o köra för mej om man kör till dej o sedan samåker därifrån, skulle kanske kunna åka förbi Glenn o se hans kar o sedan plocka med han :)

Vet inte vilka fler saltisar det är på vägen.

Beroende på väg jag tar så kan det vara möjligt för mej o plocka upp folk i växjö med omnejd. Om ingen vill med från växjö kör jag genom skogen hehe.

tänkte nästan nåt sånt. blir liksom ingen omväg att stanna till hos glenn på dit eller hemvägen. möjligt att PärS och nån mer från växjö är intresserade av att haka på. jag ska se om jag kan få tag i Pär om han inte läser det här

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske ska ta i spika tid å datum. Jag kan när som. Någon förutom tweeny som har förhinder nån av lördagarna? Hur är det med tid på dygnet? Verkar finnas intresserade som bor en bit bort så kanske olämpligt med för tidigt eller för sent.. Hoppas det var klargörande ; )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...