Gå till innehåll

Funderingar på träff i Jönköpings Län


Genne

Rekommenderade inlägg

3:e eller 10:e. Inte riktigt spikat. Bengt bor i centralorten Gnosjö. Går säkert att klämma ihop lite samåkning bitvis. Vad säger ni som är sugna om nån form av byte/försäljning/auktion av fraggar och kanske utrustning? Tror mej veta att snickarn tex har en echinopora som jag skulle vilja ha en bit av..

Sent from my iPhone using Tapatalk

absolut bytar gärna mot en av dina godbitar!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 140
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Funderar på om det inte skall bli en nostalgiräd ner i de småländska skogarna, jag har bla två kremerade katter som skall återförenas med deras barndoms jaktmarker, skulle kunna kombineras med ett besök på träffen. Jag har ju tillbringat 15 % av min levnadstid i dessa tassemarker som kallas Småland. Vi får se hur det blir. Bestäm dag bara.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu så skall Lasse inte vara oförskämt. Visserligen så bor jag i Skaraborg sedan 1963 (Svea Rikes Vagga) men jag är banne mig född i Jönköping, så Småland kallar man inte tassamarker ostraffat. Jag skall allvarligt överväga att deltaga på denna träff för att reda ut ett och annat;) bara inte något annat kommer i vägen just de 2 föreslagna lördagarna. Jag bestämmer mig dock någon dag innan, om det är ok?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte dax att fatta ett inriktningsbeslut (som man säger på stor olycksplats) och klubba lördagen den 3:e september på lasercentrum i Gnosjö hos Bengt. Vill inte köra över Bengt nu, men i anslutning till rummet med akvariet finns en mindre matsal. Vad sägs om att lägga träffen till mitt på dagen kring lunch och beställa dit lite käk från nån pizzeria eller nåt thai-hak? Lite trevligt sätt att spendera tid på..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Samuel jag är helt med på din linje.

Vi kör på den tredje och beställer en matbit.

Bengan får haka på (Kan du slå honom en signal i morgon och se vad han säger?) tror säkert att han ställer upp.

Jag har min dörr öppen före och efter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Pratat med Bengt å det blir bra den 3:e. Vad tror ni om att dra igång runt kl 13? Lagom att ta lite käk nån gång då också. Om det finns intresse går det nog att tappa upp ett mindre kar som ev fraggar till byte/försäljning kan få husera i under träffen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det här verkar trevligt! Ska prata med en annan saltvattenspolare från jkpg o kolla om det finns intresse. Skulle det vara ok om vi tittar förbi i så fall? Såg att det var någon mer från jönköping så om jag och min kompis kommer så kan vi kanske styra upp nån form av sammåkning? /Tim

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer att åka ifrån Tranås om inget oförutsätt inträffar.

om allt funkar så är tanken om det fungerar för samtliga att se Samuels kar, - träffen - sedan på hemväg Glenns kar.

Inte helt 100 än och behöver nog verifiera med inblandade, men kan ( om allt fungerar) ta med mig folk neråt då jag endock har plats i bilen. Och är alltid trevligt med sällskap o snacka akvaristik (salt)

Kommer även att ta med mig div frags.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...