Gå till innehåll

Funderingar på träff i Jönköpings Län


Genne

Rekommenderade inlägg

  • Svar 140
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Illa, var så inställd på att åka redan i helgen så tänkte sressa iväg vägbeskrivningar mm tills jag insåg att detta inte är förrän nästa helg. Skönt då detta varit en illa vecka med möe arbete o lite salt.

Jag tror att jag kan fixa 3 sorters knappar.. absolut inte fulla stenar på alla,, 1-3 enstaka polyper av de som växer långsamt o e kluriga att fragga, mer av de som växer bättre.

Är absolut inte girig eller snål , men någon var sjukt svår att få något bra av skalpellen var även utlånad till någon doktor i Aneby.

Skall även försöka få ut något huvud av micromussa, samt acan. Lovat bort någon redan nu. så vet inte hur möe mer man får fram.

Skall besöka några på vägen så de har såklart förtur.

post-5662-14468922721276_thumb.jpg

har även en pjäs Euphyllia som jag kan tänka mig ta med. rätt så stor och läcker grön i blåljus.

svårt att återge via kamera,

post-5662-14468922721432_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske missat något men det vore bra med en sammanfattning om tid, plats och hur man hittar dit.

MVH Lasse

Enkelt att hitta, men för enkelhetens skull ska jag be laserbengan att lägga in en exakt vägbeskrivning. Tiden som figurerat är väl att det drar igång vid 12-13-tiden och håller på ett tag. Antar att det finns pratglada sociala människor som kommer dyka upp, så det kan kanske dra ut lite på tiden : )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Just det ja.. Ni som tänker titta in i vrigstad på dit eller hemvägen (eller nån annan gång) kör till följande adress:

Kyrkogatan 6 Vrigstad

0382-12622 eller 0735040500

Bor centralt i byn väldigt nära värdshuset och svenska kyrkan

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som ska till träffen i Gnosjö har adressen här och kan söka för karta på Eniro sök på Lasercentrum i Gnosjö AB Platåv. 4

335 32 Gnosjö.

Och för de som ska passera mig på vägen.

Glenn Sporrong

Östra Vasagatan 14

568 32 Skillingaryd

Tele:070 2329116

Har även med den telefonen till Gnosjö om någon behöver få hjälp att hitta sista biten.

Jag åker mot Gnosjö vid 11.40

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok Hans då åker jag runt Växjö, någon mer som ska med då? har 2 platser kvar då jag har liten bil o det blir trångt i baksätet med 3st. Samuel det blir jag o Hasse som kommer förbi dej innan så samåker vi med din stora bil :)

Skulle vilja ta Glenn innan om det är möjligt så det inte blir så sent. Fast om akvariet är släckt kanske det inte är så mycket o se på förrens efter?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ok Hans då åker jag runt Växjö, någon mer som ska med då? har 2 platser kvar då jag har liten bil o det blir trångt i baksätet med 3st. Samuel det blir jag o Hasse som kommer förbi dej innan så samåker vi med din stora bil :)

Skulle vilja ta Glenn innan om det är möjligt så det inte blir så sent. Fast om akvariet är släckt kanske det inte är så mycket o se på förrens efter?

lyset är inga problem att kräma på när det passar. stensson vill komma innan han också, så frågan är bara om vi ska klämma in glenn på vägen dit eller hem. tror han planerar att lämna skillingaryd runt 11.40 om jag minns rätt. det tar ca 25 min vrigstad-skillingaryd vilket gör att vi behöver åka från mej runt 10.30 om vi ska hinna kolla på hans kar, vilket innebär att ni som kör över vrigstad behöver vara här 10.00.. funkar det?

stensson: har du tänkt ta egen bil från vrigstad, eller samåka?

stigigemla: har du tänkt samåka med ricke? har för mej att du nämnt det innan. kolla med PärS annars

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

De som vill åka med mej får gärna medela det senast fredag, jag har 2 platser kvar. Blir det fler från växjö så kanske ni får ta en egen bil vi får se hur det bllir.

Ska kolla upp hur dax jag är hos dej samuel, möjligen kan jag se ditt kar på hemvägen (måste ju ändå tillbaka för att hämta bilen) ;) o glenns innan träffen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Som det ser ut nu så kommer jag och bättre hälft. Skall se om vi kan köra tidigt från Götet så jag hinner våldgästa Glenn på nervägen. Sedan bär det iväg till Lammhultstrakten, eventuell med ett besök i Gemla över natten. Inte klart ännu riktigt.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...